۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد مطلب : ۲۶۲۱۴
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری:

کشتار شیعیان نیجریه نشانه ناتوانی و ضعف دشمنان اسلام است

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) گفت: در نیجریه یک شیعه با اخلاص در چند سال ۱۲ میلیون نفر را به دین اسلام و شیعه دعوت کرده است و دشمنان از ترس خود و ناتوانی در مقابله با آن‌ها یک هزار نفر از شیعیان نیجریه را به شهادت رساندند.
کشتار شیعیان نیجریه نشانه ناتوانی و ضعف دشمنان اسلام است
به گزارش جهانبین نیوز ؛ سردار رضا محمد سلیمانی به برنامه ششم بسیج اشاره کرد و گفت: از سال جاری برنامه ششم بسیج در خود استان‌ها بسته خواهد شد که به همین منظور نخبگان بسیج باید در این امر ما را یاری کنند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان، به برگزاری کارگروه‌های فرهنگی ، اشتغال و غیره اشاره کرد و تصریح کرد: مسئولین سپاه و بسیج در برخی از این کارگروه‌ها عضو هستند که نخبگان بسیج می‌توانند نقطه نظرات کارشناسی و تخصصی خود را برای ارائه در این کارگروه‌ها به منظور کمک در رفع مشکلات استان بیان کنند.

سردار سلیمانی با تاکید بر مقابله با توطئه‌های آمریکا و وهابی‌ها،خاطرنشان کرد: آمریکا ودیگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران در حال توطئه هستند که باید با بصیرت با این توطئه ها مقابله کنیم.

وی اظهار کرد: در نیجریه یک شیعه با اخلاص در چند سال ۱۲ میلیون نفر را به دین اسلام و شیعه دعوت کرده است و دشمنان از ترس خود و ناتوانی در مقابله با آن‌ها یک هزار نفر از شیعیان نیجریه را به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(علیه السلام) استان با بیان اینکه شرایط حساسی در جامعه حاکم شده است گفت: باید ما با برادری وحدت مسلمانان را حفظ کنیم و نگذاریم که دشمنان با ایجاد تفرقه به اهداف خود برسند.

سردار سلیمانی بیان کرد: ما باید تفاوت بین اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی را به جهانیان نشان دهیم.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۵۶

8 Feb 2020