۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۲۶۱۹۲
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

گسترش فعالیت های جنبش اسلامی در نیجریه استکبار را به خشم آورد/ هدف دخالت بیگانگان در نیجریه سرکوب بیداری اسلامی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: موفقیت‌های جنبش اسلامی نیجریه باعث شد کشورهای غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل‌سعود از گسترش فعالیت‌های جنبش اسلامی و پیوستن مردم به آن احساس خطر کنند.
گسترش فعالیت های جنبش اسلامی در نیجریه  استکبار را به خشم آورد/ هدف  دخالت بیگانگان در نیجریه سرکوب بیداری اسلامی است
علی گرجی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری درگفت و گو با جهانبین نیوز ضمن محکوم نمودن اقدامات اخیر در نیجریه  گفت:  شیخ ابراهیم زکزاکی تبدیل به الگویی همانند شیخ حسن نصرالله شده و همین امر موجب  محبوبیت چشم‌گیر و روز افزون رهبری جنبش اسلامی نیجریه درمیان آحاد مردم است.

وی بهانه آنان مبنی بر تیراندازی تعدادی از شیعیان به یک کاروان نظامی را رد کرد و خاطر نشان کرد: بهانه‌های پوشالی این ها نمی‌تواند توجیه مناسبی برای یورش و قتل و قارت باشد و روزی اهداف پشت پرده این جنایات مشخص می‌شود.

گرجی افزود: ارتش وابسته نیجریه بدون هیچ دلیل قانع کننده‌ای به حسینیه شیعیان حمله کرده و بیش از ۳۰۰ نفر را شهید و زخمی کرده، و با حمله به منزل شیخ زکزاکی تعدادی از افراد خانواده او نزدیکانش را به شهادت رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با قدردانی از حضور حماسی مردم ولایتمدار استان پس از نماز دشمن‌شکن جمعه گذشته گفت: موفقیت‌هایی که جنبش اسلامی نیجریه با تلاش های فراوان شیخ زکزاکی کسب نموده باعث شد کشورهای غربی به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و آل‌سعود از گسترش فعالیت‌های جنبش اسلامی و پیوستن مردم به آن احساس خطر کنند.

وی دخالت‌های خارجی در حل مسائل نیجریه را محکوم کرد و افزود: این دخالت ها با هدف کنترل اوضاع، دستیابی به منابع غنی نفت، ایجاد هراس و عقب‌نشینی شیعیان و ضربه زدن به جنبش اسلامی صورت می گیرد.

علی گرجی افزود: مراسم عظیم راهپیمایی اربعین حسینی نیجریه و مراسم سالروز شهادت امام رضا(ع)، استکبارجهانی را وحشت‌زده کرده و بدنبال انتقام ازمردم مظلوم نیجریه و عزاداران حسینی بودند و فرستادن عامل انتحاری خود در میان عزاداران اربعین حسینی که بر اثر آن ۲۳ نفراز عزاداران حسینی به شهادت رسیدند،به همین علت بود.

انتهای پیام/1020ج


ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۴:۱۹:۴۴

10 Apr 2020