۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۲۶۱۸۷

فرسودگي مدارس دولتي در ايران و هزار ناگفته ديگر

مدارس دولتي در کشور فرسوده و به هيچ‌وجه درخور دانش‌آموزان و معلمان و مسولان مدرسه نيست و مي‌طلبد تا وزير محترم آموزش و پرورش، توسعه و تجهيز و نوسازي مدارس و همه دلسوزان اين کشور هر چه سريع‌تر و به جد پيش از پيش در اين زمينه چاره‌انديشي نمايند.
فرسودگي مدارس دولتي در ايران و هزار ناگفته ديگر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مدارس دولتي در کشور فرسوده و به هيچ‌وجه در خور دانش‌آموزان و معلمان و مسولان مدرسه نيست و مي‌طلبد تا وزير محترم آموزش و پرورش، توسعه و تجهيز و نوسازي مدارس و همه دلسوزان اين کشور هرچه سريع‌تر و به جد پيش از پيش در اين زمينه چاره‌انديشي نمايند.

هرچند که مديران بسياري از اين مدارس در تمام مقاطع تحصيلي به عناوين مختلف بار اين کار و حل مشکلات خود را به دوش مردم و خانواده‌هاي دانش‌آموزان از مدت‌ها پيش انتقال داده‌اند و در موارد متعدد هم بي‌پروا در زمان ثبت‌نام، تحويل کارنامه و در طول سال تحصيلي به عناوين آشکار و پنهان از همگان پول‌هاي هنگفتي طلب مي‌کنند.

از ياد نبريم که با خلق عناوين رنگارنگ مدارس در سيستم آموزشي که از دو دهه گذشته تاکنون شروع شده تو گويي آموزش و پرورش خود بي‌ميل نبوده که به‌اصطلاح خودگرداني و طرح‌هاي مشابه را که عملا در همان زمان و بعد از آن در ساليان بعدي تا حال و آينده در حال اجراست را به مدارس مذکور (هيات امنايي، نيمه دولتي، غيرانتفاعي، و....) و به مديران و دست‌اندرکاران اين‌گونه مدارس و با ژست مخصوص و نشان دادن چراغ سبز به نام تغيير نظام آموزشي و درگيرکردن مردم در حل مشکلات خود هديه نمايد.

هرچند که در هر خانواده چند دانش‌آموز و دانشجو هم‌اکنون مشغول به تحصيل هستند که هزينه‌هاي هر يک بر هيچ‌کدام از ما و خود اين مسولان پوشيده نيست.
 
همت بدري فرد
 
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۰:۱۸

29 Dec 2019