۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۲۶۱۸۶
فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ:

25 برنامه ويژه هفته وحدت در کوهرنگ برگزار مي‌شود

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: هدف ما از اجراي اين‌گونه برنامه‌ها تعميق معنويت و بصيرت و افزايش روحيه جهاد و شهادت در بين بسيجيان و کيفي‌سازي و بومي‌سازي برنامه‌هاي هفته وحدت است.
25 برنامه ويژه هفته وحدت در کوهرنگ برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: به مناسبت هفته وحدت بيش از 25 برنامه فرهنگي در شهرستان کوهرنگ برگزار خواهد شد.
 
سرهنگ دوم پاسدار کرم نظري بيان داشت: برنامه‌هاي متنوع و مختلفي در سراسر شهرستان به مناسبت هفته وحدت در سطح پايگاه‌ها و حوزه‌هاي مقاومت با حضور کليه بسيجيان برگزار مي‌شود.
 
سرهنگ نظري با تاکيد بر لزوم حفظ وحدت و ايجاد برادري در بين مسلمانان، امروز را بيش از هر زمان ديگري نيازمند وحدت دانست و گفت: کساني که اسلام و مسلمانان را مورد هجوم قراردادند، بايد با وحدت و همبستگي نابود کرد و اين واجب شرعي است که در مقابل آن‌ها جهاد عمومي صورت گيرد.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در ادامه با تاکيد بر اتحاد و همبستگي مردم اذعان داشت: از اينکه در کشور با توجه به حضور قوميت‌ها و مذاهب مختلف آسايش و اهميت از هر جهت وجود دارد به خاطر بودن وحدت دربين همگان است که با اينگونه برنامه‌ها اين وحدت بوجود مي‌آيد.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ افزود: هدف ما از اجراي اين‌گونه برنامه‌ها تعميق معنويت و بصيرت و افزايش روحيه جهاد و شهادت در بين بسيجيان و کيفي‌سازي و بومي‌سازي برنامه‌هاي هفته وحدت است.
 
سرهنگ نظري، بسيج را الگو و اسوه اخلاق و فرهنگ در جامعه امروزي دانست که نشات گرفته از راه و روش انبياء و اولياء خداست و گفت: بايد در اين راه با بينش صحيح و درست حرکت کنيم تا به سرمنزل سعادت و خوشبختي برسيم.
 
وي، برگزاري جشن ميلاد پيامبر اعظم صلي الله عليه و آله و سلم و امام جعفر صادق عليه السلام، برپايي ايستگاه صلواتي، نشست منتظران موعود، هم‌انديشي فصلي فرماندهان و دبيران امربه معروف و نهي از منکر پايگاه‌هاي بسيج شهرستان کوهرنگ با محوريت هفته وحدت و نشست‌هاي روشنگري را از مهم‌ترين برنامه‌هاي گراميداشت هفته وحدت برشمرد.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۹:۰۸

3 Jan 2020