۰
plusresetminus
فرماندار کوهرنگ از تلاش راهداران و فعالان پرتلاش اين عرصه در شهرستان کوهرنگ که در سهولت عبور و مرور مردم داشتند قدرداني کرد.
فرماندار کوهرنگ از خدمات و اقدامات اداره راه و هلال احمر اين شهرستان تقدير کرد
به گزارش جهانبین نیوز، فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر از خدمات ارزشمند راهداران در راستاي تلاش هاي شبانه روزي در بازگشايي جاده ها در کمترين زمان و رفع مشکلات مردم کوهرنگ تقدير کرد.
 
مرتضي زمانپور گفت: نزول رحمت الهي و بارش سنگين برف در شهرستان، طي روزهاي اخير اگر چه موجب رفع بخشي از نگراني‌هاي موجود در زمينه کمبود آب و سبب مسرت اهالي به ويژه کشاورزان زحمتکش شد، مشکلاتي را براي تعدادي از هموطنان از جمله مسافران در راه مانده رقم خورد..

وی افزود: با همت مضاعف و ورود به موقع نيروهاي امدادي به صحنه، کمک‌رساني به افراد در راه مانده در محورهاي مختلف کوهرنگ به نحوه مطلوب انجام و از بروز هرگونه حوادث دلخراش احتمالي و آسيب رسيدن به هموطنان گرفتار شده در برف و کولاک جلوگيري شد.
 
زمانپور گفت: از تلاش ارزنده نيروهاي امدادي از جمله راهداران، امدادگران جمعيت هلال‌احمر، پليس راه، پليس راهور، اورژانس و ديگر دستگاه‌هاي اجرايي که در عمل به «تعاونوا علي‌البر و التقوي» و با الهام از «رحماء بينهم» صحنه‌هاي زيبايي در ايثار و فداکاري براي خدمت به همنوعان را آفريده و جلوه‌اي از مودت و انسان دوستي را به نمايش گذاشتند قدردانی کرد.

بارش برف برف در شهر چلگرد به بيش از 60 سانتيمتر و در گردنه چري بيش از 1 متر رسيد که 8 اکيپ راهداري در بخش مرکزي چلگرد، بازفت و دوآب صمصامي مشفول بازگشايي اين مسيرها بودند.

يادآور مي شوم گردنه عسل کشان تا ارديبهشت آينده مسدود است.

انتهاي پيام1020ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۲۰

30 Dec 2019