۰
plusresetminus
امام جمعه بن ضمن سرکوب اقدامات اخير نيجريه گفت: عاملان اصلي حادثه اخير و کشتار شيعيان نيجريه شد و افراد پشت پرده این کشتار کساني هستند که با اسلام ناب محمدي مشکل دارند و هيچ‌گاه به اهداف شوم خود نخواهد رسيد.
دست‌هاي آلوده استکبار پشت پرده کشتار در نيجريه است /استکبار مي‌خواهد اسلام ناب محمدي گسترش نيابد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام سيد محمدتقي غضنفري امام جمعه بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر، ضمن سرکوب اقدامات اخير نيجريه گفت: مسلمانان نبايد در مقابل فجايع اين چنيني ساکت باشند.

غضنفري افزود: موضوعي که در نيجريه در حال رخ دادن است، تلاش وهابي‌ها و سلفيون عربستان براي جلوگيري از گسترش تشيع است.

امام جمعه بن گفت: بايد به بررسي ابعاد نحوه شيعه شدن رهبر شيعيان نيجريه پرداخت.

غضنفري افزود: وي از شيفتگان امام راحل (ره) بوده و علاقمند به مکتب تشيع مي‌شود و آروزي پياده کردن حکومت اسلامي در نيجريه را داشته و تمام تلاش خود را برراي اين امر انجام داده است.

غضنفري خاطرنشان کرد: شيخ زکزاکي هفت ميليون در نيجريه شيعه تربيت کرده که کار ارزشمندي است.

امام جمعه بن شيخ زکزاکي را ترويج‌گر مکتب تشيع در نيجريه دانست و افزود: عاملان اصلي حادثه اخير و کشته شدن هزار نفر از شيعيان نيجريه شد و افراد پشت پرده این کشتار کساني هستند که با اسلام ناب محمدي مشکل دارند.

وي سردمدار اين وحشي‌گري‌ها و کشتار شيعيان را آمريکا خواند و افزود: استکبار جهاني به شدت از اسلام ناب محمدي ضربه خورده و علی‌رقم ميل باطيني‌شان در سال ۵۷ از ايران شکست خورد و امروزه شاهد گسترش اسلام ناب محمدي در ساير کشورها است.

غضنفري گفت: اسلام ناب محمدي و پيروان اميرالمومنين علي عليه السلام به صلح و صفا شهرت داشته و از قتل و غارت به دور هستند و اين برخلاف ميل باطني آن‌ها است و سعي دارد چهره ايران را چهره‌اي خشن و مخالف حقوق بشر معرفي کند.

امام جمعه بن افزود: ظلم‌هاي امروزي القاعده، وهابيت و داعش براي جلوگيري از حرکتي است که ايران به ثمر نشانده و در ساير کشورهاي ديگر نظير افغانستان، پاکستان، عراق و سوريه در حال گسترش است.

وي تاکيد کرد: اين‌ها فتنه‌گري مي‌کنند تا حکومت انقلاب اسلامي در جهان اسلام بروز نکند و هيچ‌گاه به اين نتيجه نخواهند رسيد.

امام جمعه بن گفت: آمريکا و اسرائيل و صهيونيست غاصب و وهابيت بااين روند و تفکر و انديشه‌هاي اسلام ناب محمدي مخالف است چراکه با ظهور و بروز آن جايي براي عرضه‌اندام و غارت و چپاول نخواهد داشت و از هر ترفندي براي جلوگيري از گسترش آن بهره مي‌گيرند.

غضنفري گفت: مساله اساسي اين است که چرا مجامعه‌اي که ادعاي حقوق بشر مي‌کند و با اعدام مفاسد في‌الارض ايران فرياد حقوق بشر سر مي‌دهند هم‌اکنون ساکت بوده و حرفي نمي‌زنند؛ اين‌ها همه نشان از آن است که پشت صحنه دست‌هايي است که براي به ثمر نشاندن اهداف شوم خود در حال کشتار هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۴۸

27 Dec 2019