۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۶۱۴۸
براي پيگيري و راه‌اندازي بيمارستان چلگرد صورت گرفت

ديدار و رايزني فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت کوهرنگ و نماينده مردم در مجلس با وزير بهداشت و درمان کشور

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ بهمراه نماينده مردم کوهرنگ اردل فارسان و کيار و فرماندار کوهرنگ با وزير بهداشت و درمان در مورد راه اندازي بيمارستان کوهرنگ ديدار کردند.
ديدار و رايزني فرماندار و سرپرست شبکه بهداشت کوهرنگ و نماينده مردم در مجلس با وزير بهداشت و درمان کشور
به گزارش جهانبین نیوز، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر از ديدار با وزير بهداشت و درمان در مورد راه‌اندازي بيمارستان کوهرنگ خبر داد.

سياوش غيبي‌پور گفت: به‌همراه جناب آقاي مرتضي زمان‌پور فرماندار و دکتر عزيزي نماينده مردم کوهرنگ اردل فارسان و کيار جهت پيگيري و راه‌اندازي بيمارستان کوهرنگ و ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ ديداري با دکتر سيد حسن هاشمي داشتيم.

غيبي‌پور با بيان اينکه چون شهرستان کوهرنگ يه منطقه کوهستاني و برف‌گير است  و در اين شهرستان خودروهاي کمکي کارايي مفيدتري دارند گفت: از دکتر هاشمي خواشتيم با توجه به اين شرايط آب هوايي آمبولانس‌هاي کمک‌دار و قوي در اختيار اين شهرستان قرار  دهد که خوشبختانه وزير بهداشت از اين موضوع استقبال کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: يک دستگاه آمبولانس کمک دار از طرف وزير به اين شهرستان داده شد ضمن اينکه قول چند دستگاه ديگر را از دکتر هاشمي گرفتيم.

سياوش غيبي‌پور در مورد پيگيري و نتيجه اين ديدار در مورد بيمارستان کوهرنگ با وزير بهداشت و درمان هم گفت: قرار شد که موانع موجود سر راه راه‌اندازي بيمارستان کنار زده شود و بيمارستان هرچه سريع‌تر افتتاح شود.

يادآور مي‌شوم شهرستان 75 هزار نفري شهرستان کوهرنگ از داشتن بيمارستان محروم است و بيمارستان 32 تختخوابي اين شهرستان با اينکه کار ساخت آن از سال 86 شروع شده است اما تاکنون راه‌اندازي نشده است.

انتهاي پيام1026ج / 610ک
 
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۰:۴۸

31 Dec 2019