۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد مطلب : ۲۶۱۴۵
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حال فعلی افراد معیار اصلی برای انتخاب نماینده اصلح خبرگان رهبری است/دشمن برای استحاله انقلاب در انتخابات خبرگان خیز برداشته

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: شرعاً نمی‌توانیم به کاندیداهای خبرگان رهبری که اهل تسامح و افکار مخدوش هستند رأی بدهیم و حال فعلی افراد معیار و ملاک اصلی برای انتخاب نماینده اصلح خبرگان رهبری است.
حال فعلی افراد معیار اصلی برای انتخاب نماینده اصلح خبرگان رهبری است/دشمن برای استحاله انقلاب در انتخابات خبرگان خیز برداشته
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام‌ محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در دیدار با ائمه جماعات و روحانیون شهرستان کیار اظهار کرد: انقلاب اسلامی امانتی  سنگین بر دوش همه روحانیون و طلاب است.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خدای متعال در اختیار ملت ایران قرار داده و این نعمت تنها در اختیار ایران قرار گرفته که باید شاکر این نعمت باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را ادامه‌دهنده راه انبیاء و اولیاء الهی است افزود: توفیقات امروز نظام جمهوری اسلامی ایران و همه سرخوردگی‌ها و حقارتی که بر طاغوت و مستکبرانی که با تمام قوا در برابر  انقلاب اسلامی ایستاده‌اند تحمیل شده، همه نتیجه گام برداشتن در مسیر انبیاء و اولیاء الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه امروز طلاب و روحانیون نقش سازنده‌ای حفظ انقلاب دارند و در خط‌مقدم دفاع و صیانت از انقلاب و ارزش‌های اسلامی هستند ادامه داد: همانطور که انقلاب اسلامی از حوزه‌های علمیه و توسط یک عالم دینی و فقیهی وارسته شکل گرفت اکنون نیز ولی‌فقیه که فرزند حوزه و در رأس این انقلاب قرار دارد رسالت روحانیون در دفاع از انقلاب و مصون نگه داشتن آن از آسیب‌ها و چالش‌ها را دارد.

نکونام بیان داشت: با توجه به سابقه روحانیت در شکل‌گیری انقلاب، طلاب و روحانیون و ائمه جماعات باید در حمایت، پشتیبانی و دفاع از انقلاب پیش‌قدم و جلوتر از دیگران باشند.

وی خاطرنشان کرد: بحمدالله حکومت ایران با نام اسلام شکل گرفته و ما در این بین به عنوان فرزندان و پرورش‌یافتگان مکتب اسلام باید پیش از همه در حمایت و پشتیبانی و جلوگیری از نفوذ دشمن و خطرات و ضایعاتی که انقلاب را تهدید می‌کند، حساس، هوشیار، مراقب و پیش‌قدم باشیم.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ضرورت شناخت توطئه‌ها و خطراتی که در هر مقطع انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند اضافه کرد: در هر مقطع حضور این خطرات احساس می‌شود که باید آن‌ها را به درستی شناخت و نسبت به آن حساس بود و برای مقابله و جلوگیری از نفوذ آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری استحاله نظام و انقلاب از درون را عمده‌ترین و جدی‌ترین تهدید پیش‌روی انقلاب عنوان و گفت: دشمنان تمام‌قد و با تمام وجود تلاش می‌کنند انقلاب را از درون تهی کنند و تهی کردن انقلاب از درون یعنی تغییر در سبک زندگی، نوع نگاه، نگرش، رویکرد، تفکر و تصمیم‌گیری مردم و تبدیل آن به شیوه زندگی در غرب و در این‌جا است که نقش روحانیت برای الگودهی زندگی نشات گرفته از اسلام مشخص می‌شود.

وی انتخابات را از ترفندها و راه‌های دشمن برای تغییر سبک زندگی اسلامی و استحاله انقلاب دانست و افزود: دشمن می‌کوشد با انتخابات و راه دادن افراد با افکار غربی به مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و شکل دادن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری همسو و مطابق با افکار و نظرات خود، به راحتی در داخل کشور نفوذ پیدا کنند و بتوانند سیاست‌ها و اهداف شوم خود را محقق کنند.

نکونام با بیان اینکه مجلس خبرگان اهمیت زیادی دارد گفت: این اهمیت به مراتب از انتخابات مجلس شورای اسلامی هم بیشتر است و  خبرگان رهبری به واسطه این که مسئولیت سنگین انتخاب رهبری را برعهده دارد، در حقیقت نقش اساسی، کلیدی و ریشه‌ای را نسبت به ستون اصلی خیمه انقلاب ایفا می‌کند و اگر افراد اهل تسامح و تساهل به این مجلس راه پیدا کنند قطعا انقلاب با خطر عظیم مواجه می‌شود.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: جامعه روحانیت و ائمه جمعه و جماعات باید به شدت نسبت به مجلس خبرگان رهبری آینده حساس و دغدغه‌مند باشند و بکوشند با روشنگری‌ها و جهت‌دهی‌های صحیح که به آحاد جامعه ارائه می‌دهند، مجلس خبرگانی شکل بگیرد که انسان‌های تمام عیار صادق و ولایی و به دور از تسامح و تساهل و نگاه‌های مخدوش در آن حضور داشته باشند.

این مسئول گفت: شرعاً نمی‌توانیم به کاندیداهای خبرگان رهبری که اهل تسامح و افکار مخدوش هستند رأی بدهیم؛ بنابراین هم خودمان و هم مردم باید هوشیار و آگاه کنیم که به افراد اهل تساهل و تسامح رأی ندهند.

امام جمعه شهرکرد حال فعلی افراد را معیار و ملاک اصلی برای انتخاب نماینده اصلح خبرگان رهبری دانست و تاکید کرد: سوابق انقلابی و مبارزاتی قبل و بعد از انقلاب، حضور در مجلس خبرگان‌ گذشته و منصوب امام و رهبری بودن هیچ کدام معیار و ملاک انتخاب یک فرد برای مجلس خبرگان نیست بلکه حال فعلی افراد و محرز شدن آن ملاک و معیار برای انتخاب است.

وی ادامه داد: دشمنان به واسطه انتخابات خبرگان رهبری برای استحاله انقلاب و تضعیف جایگاه ولایت‌فقیه خیز برداشته است و متأسفانه این خط و توطئه دشمن توسط داخلی‌ها و برخی افراد پرسابقه و کسانی که به هیچ‌وجه انتظار از آن‌ها نیست، عملیاتی و بر زبان‌ها جاری می‌شود؛ بنابراین باید نسبت به انتخابات خبرگان رهبری به شدت دغدغه‌مند و جدی بود.

نکونام خاطرنشان کرد: وحدت، همبستگی و انسجام روحانیون در پیش‌برد کارها بسیار مهم و تعیین‌کننده است و اگر روحانیون و طلاب ما حامی و پشتیبان یکدیگر نباشند به طور قطع دشمن از فضای ایجاد شده بهره خواهد برد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۵۸:۳۵

3 Jan 2020