۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه بروجن مصوبه کينه توزانه مجلس آمريکا عليه ايران را تحريم نوين دانست و گفت: جا دارد که مسئولين ما سند جامع هسته اي را که مقام معظم رهبري تنظيم نمودند مورد بازخواني قرار دهند.
"مرگ بر آمريکا" يگانه شعار باقي مانده بر قلوب آزادگان جهان/ مصوبه کينه توزانه مجلس آمريکا عليه ايران تحريم نوين است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به تصويب مصوبه کينه توزانه مجلس آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران، اظهار داشت: کساني که در پنج سال گذشته به کشورهاي ايران، عراق، سوريه و سودان سفر داشته اند اگر امروز بخواهند وارد آمريکا بشوند با يک سري محدوديت هايي مواجه مي شوند.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به اين که آمريکا خود حامي تروريسم و عامل تشنج در منطقه است،گفت: اين طرح را به بهانه مخالفت با تروريست و حفظ امنيت کشورشان وضع کرده اند.

وي با اشاره به نتايج اين طرح گفت: حدود ۳۸ کشور دنيا در زماني که قصد سفر به آمريکا را داشتند اگر سفرشان کمتر از ۹۰ روز به طول مي انجاميد نياز به اخذ رواديد نداشتند اما با اين مصوبه آن ۳۸ کشور اگر افرادشان به ايران، عراق، سوريه و سودان سفر کرده باشند و بخواهند به آمريکا سفر کنند نياز به رواديد دارند.

سعادت فر با اشاره به اين که با تصويب اين مصوبه ساکنين کشورهاي ديگر بايد بين سفر به ايران و آمريکا يکي را انتخاب نمايند، تصريح کرد: قطعا اين مصوبه موجب مي شود دور ارتباط با اين چهار کشور(ايران، عراق، سوريه و سودان) را خط بکشند و عطايش را به لقايش ببخشند.

خطيب نماز جمعه بروجن، قانون عطف به ماسبق اين مصوبه را اوج خباثت آمريکا دانست و گفت: اين قانون مي گويد کساني که در پنج سال گذشته به اين چهار کشور سفر داشته اند اگر بخواهند امروز به آمريکا سفر کنند با محدوديت مواجه مي شوند.

وي ضمن بيان اين که طبق اين مصوبه هيئت هاي تجاري که مي خواهند براي عقد قرارداد پس از برجام وارد ايران شوند بين آمدن به ايران و آمريکا بايد يکي از آنها را انتخاب کنند، گفت: اين در حالي است که دولتمردان ما تمام تلاش خود را انجام دادند براي اين که حسن نيت خود را به دنيا اثبات کنند.

سعادت فر با اشاره به اين که آمريکا عربستان و پاکستان را از اين طرح مستثني کرده است، تصريح کرد: عربستان که حامي ترويست است و در مقابل دوربين ها مردم مظلوم يمن را به شهادت مي رساند مانعي براي سفر به آمريکا ندارند.

وي با بيان اين که لازم است دولتمردان و مجلس ما برخورد قاطعي با اين طرح آمريکايي داشته باشند، تاکيد کرد: اينگونه طرح ها کينه ملت ايران از آمريکاي جنايتکار را روز به روز بيشتر مي کند.

خطيب نماز جمعه بروجن بيان کرد: اتحاد ملت ايران و تمام آزادي خواهان دنيا روز به روز بيشتر مي شود و يگانه شعار باقي مانده بر قلوب آنها مرگ بر آمريکا خواهد بود.

سعادت فر مصوبه کينه توزانه مجلس آمريکا عليه ايران را تحريم نوين دانست و گفت: جا دارد که مسئولين ما سند جامع هسته اي را مقام معظم رهبري تنظيم نمودند مورد بازخواني قرار دهند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که دشمنان ما دنبال سناريوي ايران هراسي هستند، گفت: آمريکا يي ها ميدانند ايران به عنوان يک ابرقدرت در آينده در حال شناخته شدن است به همين دليل به دنبال تخريب و تضعيف هستند.

وي با بيان اين که سفارت خانه هاي ايران کانون جذب جوانان به اسلام است، گفت: آنان مي بينند نامه مقام معظم رهبري چگونه دل هاي جوانان غرب را تصغير کرد به همين خاطر چنين طرح هايي را اجرا مي کنند.

سعادت فر با بيان اين که امروز در مقابل وحدت ما شيعه انگليسي، سني تکفيري و افراطي هاي جناحي در داخل کشور سه گروه عامل تفرقه هستند، گفت: جريان هاي سياسي غير خودي به فرموده مقام معظم رهبري دلشان براي برگشت آمريکا مي تپد و دستورشان را از بيگانه مي گيرند.

وي با اشاره به روز سوم دي ماه سالروز ثبت احوال و با بيان اينکه زير ساخت هاي کشور براساس آمار صحيح ساخته مي شود، گفت: در گذشته آمار صحيح به واسطه سرشماري انجام مي شد ولي امروز ثبت احوال مي تواند به سرعت آمارهاي مختلف را در اختيار برنامه ريزان جامعه قرار دهد.

انتهاي پيام1026ج /540/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۹:۵۴

22 Feb 2020