۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۲۶۱۳۹
خطيب موقت نماز جمعه اردل;

عربستان سعودي،آمريکا و اسرائيل پشت پرده جنايات نيجريه هستند

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه جنايت اخير در نيجريه نهايت بي رحمي و وحشي گري استکبار جهاني به شيعيان بوده است افزود: عربستان سعودي،آمريکا و اسرائيل عاملان اصلي اين جنايات هستند.
عربستان سعودي،آمريکا و اسرائيل پشت پرده جنايات نيجريه هستند
به گزارش جهانبین  نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام حميد بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه شهر اردل ضمن دعوت و سفارش خود و نمازگزاران به تقواس الهي اظهارداشت:دروغ گفتن براي رونق کسب و کار به معني انکار ارزش ها و انکار توکل بر خدا و وارد شدن مال حرام در زندگي است در حالي که صداقت و پاکي انسان را بيمه مي کند.

بهرامي با اشاره به رواج دروغ در جامعه، از دروغ به عنوان بزرگ‌ترين افشاگر بي هويتي يک انسان نام برد و افزود: زندگي در جامعه اي که بر پايه صداقت استوار است شيرين و دلنشين است، چرا که صداقت هزينه بيمه شدن افراد در جامعه است.

خطيب موقت نماز جمعه اردل در ادامه خطبه نماز جمعه شهر اردل با اظهار تاسف نسبت به کشتار شيعيان نيجريه اظهار داشت:عوامل جنايتکار اين اقدام که شواهد نشان دهنده هدفدار بودن آن است، بايستي هر چه سريعتر به سزاي اعمال خود برسند.

بهرامي افزود: نفوذ اسلام در آفريقا در سال هاي گذشته بسيار افزايش يافته است به همين دليل جريان هاي صهيونيستي در صدد مقابله با آن برآمدند و امروز مي بينيم جنايت هاي گسترده اي عليه مسلمانان رخ مي دهد.

این مقام مسئول با بيان اينکه جنايت اخير در نيجريه نهايت بي رحمي و وحشي گري استکبار جهاني به شيعيان بوده است افزود: عربستان سعودي،آمريکا و اسرائيل عاملان اصلي اين جنايات هستند.

وي با بيان اينکه نظام استکبار به دنبال خاموش کردن جريان هاي اسلامي است، گفت: آنچه که مشخص است فعاليت هاي شيخ زکزاکي به مذاق جريان هاي ضد اسلامي و جنايتکاران خوش نيامد و به همين دليل ديديم که جنايت اخير عليه ايشان و دوستدارانشان در نيجريه رخ داد.

امام جمعه موقت شهر اردل ضمن محکوميت اقدامات ارتش نيجريه و به شهادت رساندن مسلمانان نيجريه خواستار وحدت بيشتر مسلمانان براي مقابله با توطئه هاي دشمنان اسلام شدند.

حجت الاسلام بهرامي ضمن تسليت به مناسبت فرارسيدن شهادت مظلومانه امام حسن عسگري(ع) و عرض تبريک به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) اظهارداشت:مراسمات با شکوهي بايد براي اين مناسبتها در شهرستان برگزار شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۰:۲۸

4 Jan 2020