۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۲۶۱۳۶
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ:

تاکنون هيچ گونه علائمي در مورد بيماري آنفولانزا در کوهرنگ گزارش نشده است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ گفت: تا کنون هيچ موردي از بيماري آنفولانزا در شهرستان کوهرنگ توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گزارش داده نشده است.
تاکنون هيچ گونه علائمي در مورد بيماري آنفولانزا در کوهرنگ گزارش نشده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در جلسه توجهي و مقابله با بيماري شايع آنفولانزا در سالن فرمانداري کوهرنگ گفت: آنفولانزا يك بيماري ويروسي است كه بخش‌هاي بالايي مجراهاي تنفسي را درگير مي‌كند.

سياوش غيبي پور با بيان اينکه اين بيماري به‌ ناگاه رخ مي‌دهد و نشانه‌هايي مانند تب، كوفتگي و درد در بدن، سر درد، خستگي، از دست دادن اشتها، سرفه‌ي خشك و گلوي دردناك يا خشك را بروز مي‌دهد افزود: تا کنون هيچ موردي از بيماري آنفولانزا در شهرستان کوهرنگ توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان گزارش داده نشده است.

غيبي پور با اشاره به اينکه آنفولانزا با سرماخوردگي تفاوت دارد و به طور معمول نشانه‌هاي آنفولانزا شديد‌تر است و بيمار اغلب نسبت به سرماخوردگي زمان بيش‌تري از كار باز مي‌ماند تصريح کرد: با توجه به ضرورت، اهميت و پيشگيري از شيوع اين بيماري اين جلسه را تشکيل داديم و در سطح شهر و روستاها با ارائه برشورها و اعلاميه ها و حضور کارشناسان اين اداره در بين مردم و جلسات مختلف مردم را نسبت به اين بيماري آگاه مي کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در پايان تاکيد کرد که مردم نسبت به شيوع اين بيماري هشدار باشند و توصيه هاي کارشناسان اين اداره را جدي بگيرند و رعايت کنند.


انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۳:۳۴

16 Feb 2020