۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۲۶۰۶۷
در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

جذب 120 نفر در آموزش و پرورش برای کار در مناطق محروم

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۷۰۰ نفر متقاضی برای کار در آموزش و پرورش بودند که از این تعداد ۱۲۰ نفر برای کار در مناطق محروم جذب شده است.
جذب 120 نفر در آموزش و پرورش برای کار در مناطق محروم
به گزارش جهانبین نیوز بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امسال ۶۵۰ نفر کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش این استان وجود داشت.

وی با بیان اینکه این در حالی بود که ما با کمبود اعتبارات مالی موجه بودیم، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته برای رفع این کمبودها در استان صرف‌جویی‌هایی صورت گرفت و به این ترتیب مشکل کمبود نیرو در چهارمحال و بختیاری رفع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به انجام طرح رتبه‌بندی مربیان در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح برای پرداخت حقوق مربیان در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

امیدی افزود: چهارمحال و بختیاری از معدود استان‌هایی بود که برای جذب مربیان پیش‌دبستانی ملاک برای ارزشیابی داشته و این نقطه مثبتی برای استان حساب می‎شود.

این مسئول بیان داشت: امسال ۷۰۰ نفر متقاضی برای کار در آموزش و پرورش بودند که از این تعداد ۱۲۰ نفر برای کار در مناطق محروم جذب شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: ۹۹ درصد از اعتبارات آموزش و پرورش این استان صرف پرداخت حقوق کارمندان می‌شود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۱۶:۴۳

2 Feb 2020