۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۲۶۰۴۰
نماينده مردم استان چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري:

اعتلاي ارزشهاي بلند اسلامي و پاسداري از ميراث گرانبهاي انقلاب، آرمان شهدا بود

نماينده مردم چهارمحال و بختياري در مجلس خبرگان رهبري گفت: اعتلاي ارزش‌هاي بلند اسلامي و پاسداري از ميراث گرانبهاي انقلاب، آرمان شهدا بود.
اعتلاي ارزشهاي بلند اسلامي و پاسداري از ميراث گرانبهاي انقلاب، آرمان شهدا بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، آيت‌الله اسلاميان نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري، فرماندهي و مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان، به اتفاق فرماندار و مسئولين اين شهرستان از خانواده معظم شهيد کرمعلي رحيمي، بازديد و سرکشي کردند.

با حضور آيت‌الله اسلاميان نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري و مسئولان شهرستاني و با هدف بالا بردن تکريم و تجليل از خانواده معظم شهدا ، فرماندهي و مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان، به اتفاق فرماندار و مسئولين اين شهرستان از خانواده معظم شهيد کرمعلي رحيمي در منزل آن شهيد، روستاي کاهکش از توابع شهرستان سامان، بازديد و سرکشي کردند و سپس با گرد آمدن بر مزار اين شهيد، ضمن قرائت فاتحه به روح پاک آن شهيد بزرگوار، ياد و خاطره شهيد کرمعلي رحيمي، گرامي داشته شد.

آيت‌الله اسلاميان در جمع مردم درمسجد جامع روستاي کاهکش بيان داشت: افتخار و عزت خود را به برکت امام (ره)، ولايت رهبر معظم انقلاب، ايثار و فدکاراي شهدا و خانواده معظم آنان بعنوان معلمان و پرورش‌دهندگان دلاور مردان اين سرزمين داريم.

وي ضمن تأکيد بر اهميت زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهيدان، بازديد از خانواده معظم شهدا را نيز فرصت مغتنم و ارزشي معنوي دانست و گفت: اين ديدارها تذکري بر افتخار بار مسئوليتي است که به دوش داريم و باعث ارتقاء روحيه مي‌شود انگيزه ما را در رسيدن به اهداف والاي نظام مقدس اسلامي تقويت مي‌کند.

آيت‌الله اسلاميان، ديدار با خانواده شهدا و ايثارگران را ارج نهادن به مقام، منزلت و مسير شهدا دانست و تأکيد کرد: شهدا الگوهاي بسيار ارزشمند و تأثيرگذاري در کشور مي‌باشند و به برکت خون پاک شهيدان، انقلاب اسلامي ايران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمني‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستين خود ادمه مي‌دهد.

آيت‌الله اسلاميان با بيان اينکه، بزرگ‌ترين شاخصه شهدا عشق به ولايت بود، ترويج تفکر ولايت‌مداري، ايثار و گذشت را زمينه فرهنگ الگوپذيري از شاخصه‌هاي رفتاري شهدا و منش و تفکر والاي آنان را در جامعه متذکر شد که مي‌بايست در تمام شئونات زندگي فردي و اجتماعي ما گسترش يابد.

وی ادامه داد: شهداي انقلاب اسلامي ايران، جايگاهي بزرگ دارند چرا که هم اجر خدمت در اين نظام مقدس ولايي را داشته‌اند و هم اجري بزرگ‌تر، يعني شهادت در راه خدا را داشته‌اند.

درطي اين ديدار که همراه با بيان خاطرات و هشت سال دفاع مقدس بود، آيت‌الله اسلاميان به رسم يادبود لوح تقدير و هدايايي تقديم خانواده معزز شهيد رحيمي نمود.

خانواده شهيد کرمعلي رحيمي نيز با ذکر خاطراتي از سجاياي اخلاقي و همچنين از چگونگي به شهادت رسيدن شهيد،، ياد و نام اين شهيد را گرامي داشتند.

شهيد کرمعلي رحيمي متولد سال ۱۳۴۶ در سن ۱۹ سالگي در عمليات کربلاي ۵ در تاريخ ۲۶ / ۱۰ / ۶۵، به درجه رفيع شهادت نائل آمد و پيکر مطهرش در روستاي، کاهکش سامان، آرام گرفت و مامن عاشقان حريم ولايت گرديد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۱:۵۱

28 Dec 2019