۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۶۰۱۰

تشکیل سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز چهارمحال و بختیاری

سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.
تشکیل سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز استان به ریاست خدابخش مرادی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان و با حضور فرهاد خلیل مقدم، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان؛ حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز استان و دیگر اعضا انجمن در محل استانداری تشکیل شد.

در این جلسه خدابخش مرادی، معاون سیاسی، امنیتی استاندار و رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان چهارمحال و بختیاری، ضمن اشاره به اهمیت امر خداپسندانه و فرهنگی کتابخانه سازی افزود: خوشبختانه انجمن خیرین کتابخانه ساز استان شکل گرفته و فعالیت خود را شروع کرده ولی آنچه در این مجموعه مهم است گسترش حوزه فعالیت آن با جذب بیشتر خیرین است.

مرادی افزود: موضوعات و بابهایی که به سراغ خیرین می روند متعدد است و اگر از سوی ما گامی برداشته نشود، ارتباطی گرفته نشود و اهمیت موضوع تبیین نشود خیرین به موضوعات دیگر خواهند پرداخت.

رئیس هیئت مدیره انجمن خیرین کتابخانه ساز استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در جامعه ای که بهترین ابنیه وجود دارد اما مردمی که آموزه های علمی و مناسبات اجتماعی درست را ندانند، در جامعه ای که مسلمانی است اما آداب مسلمانی در آن شیوع پیدا نکند نیازمند فرهنگ سازی است و این فرهنگ مطالعه است که می تواند این شیوع را تبیین نماید.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۴:۳۹

30 Jan 2020