۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۲۵۹۷۳

دانشکده هنر فارسان در سایه بی‌مهری مسئولین دانشگاه

دانشجوی هنر دانشکده فارسان گفت: دانشکده هنر فارسان مورد بی‌مهری مسئولان قرار گرفته است و متاسفانه 10 سال است که هیچ رشته‌ای در این دانشکده اضافه نشده.
دانشکده هنر فارسان در سایه بی‌مهری مسئولین دانشگاه
به گزارش جهانبین نیوز دانشكده هنر دانشگاه شهركرد كه محل استقرار آن شهرستان فارسان است، فعاليت آموزشي خود را در سال تحصيلي ۱۳۸۱ با پذيرش ۲۵ نفر دانشجو در مقطع كارشناسي رشته‌هاي فرش و صنايع دستي و در فضايي حدود 2 هزار متر مربع آغاز نمود.

اين دانشكده در سال ۱۳۸۲ به پذيرش ۵۲ نفر دانشجو در دوره‌هاي هنرهاي تجسمي (كارداني به كارشناسي) علاوه بر رشته‌هاي مذكور مبادرت ورزيد كه در نيمسال دوم ۸۴-۸۳ فارغ‌التحصيل شدند.

یکی از دانشجویان دانشکده هنر در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: متاسفانه 10 سال است که هیچ رشته‌ای در این دانشکده اضافه نشده است.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از استادان این داشنگاه به دلایل از این دانشگاه رفته‌اند ادامه داد: چرا مسئولان شهرکرد با دانشکده هنر مثل بچه سرراهی رفتار می‌کنند و اصلا به آن بهایی نمی‌دهند مگر نه این است که دانشکده هنر هم یکی از دانشکده‌های دانشگاه شهرکرد است.

این دانشجوی هنر دانشکده هنر فارسان افزود: در دانشکده هنر فارسان هیچ حراستی وجود ندارد و و در سال‌های اخیر هم اوضاع حراست در دانشگاه نابسامان است و متاسفانه مسئولان نهاد رهبری هم در دانشگاه حضور نداشته و کلا دفتر خود را جمع کرده از دانشکده رفتند.

وی با گلایه از اینکه چرا دانشکده نر سالن آمفی‌تئاتر ندارد بیان داشت: مگر می‌شود دانشگاهی سالن آمفی‌تئاتر نداشته باشد و این یکی از بزرگترین محرومیت‌های این دانشکده اشت.

این دانشجوی هنر دانشکده فارسان گفت: نبود سرویس اردوی دانشگاهی، نبود امکانات ورزشی در داخل دانشگاه و ... از دیگر مشکلات دانشکده است که نیازمند کمک جدی مسئولین است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۸:۰۳

30 Dec 2019