۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد مطلب : ۲۵۹۶۳
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل;

زيارت ازبعيد پيامبر اعظم (ع) در اردل طنين انداز مي شود

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل گفت: زيارت ازبعيد پيامبر اعظم (ع) در مساجد و حسينيه هاي شهرستان اردل طنين انداز خواهد شد .
زيارت ازبعيد پيامبر اعظم (ع) در اردل طنين انداز مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم همتي اردلي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به اينکه ترويج و نهادينه‌سازي شعائر اسلامي اجتماع را بيمه مي‌کند، اظهار داشت: اثرگذار‌ترين مؤلفه برنامه نرم در برابر اشاعه افکار خبيثانه دشمن در زندگي اقشار مختلف مردم در کاربرسازي آموزه‌ها و مباني شريعت مقدس اسلام است.

همتي با بيان اينکه برنامه منسجم و يکپارچه قرائت زيارت حضرت رسول(ص) در ايام ۲۷ و ۲۸ در سراسر شهرستان برنامه‌ريزي شده اجرا مي‌‌شود، ابراز داشت: مراسم زيارت حضرت محمد(ص) از بعيد روز پنج شنبه ۲۸ صفر ساعت ۱۰ صبح با حضور هيئت‌هاي مذهبي و علاقمندان به خاندان عترت و طهارت(ع) در مسجد ابالفضل (ع) شهر اردل انجام مي‌شود.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل ادامه داد:آيين معنوي زيارت حضرت رسول(ص) از بعيد با همکاري دستگاه‌هاي عضو ستاد بزرگداشت پيامبر اعظم(ص) شهرستان در کانون‌هاي فرهنگي هنري و مساجد روستاهاي بزرگ و پرجمعيت در يک برنامه مشخص و منظم همزمان با سه شهر کاج،دشتک و سرخون با حضور اقشار مختلف مردم قرائت مي‌شود.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۴:۴۹

1 Feb 2020