۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶
کد مطلب : ۲۵۹۲۴

بارش برف در کوهرنگ/ گردنه عسل کشان تا سال آينده بسته شد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: بعلت بارش برف زياد دهستان موگويي ارتباط 15 روستا در اين دهستان قطع شد و بعيد بنظر مي رسد که اين جاده مجددا بازگشايي شود.
بارش برف در کوهرنگ/ گردنه عسل کشان تا سال آينده بسته شد
به گزارش جهانبین، فرماندار شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر از بسته شدن گردنه عسل کشان تا سال آينده خبر داد.

مرتضي زمانپور با اشاره به بارش برف شب گذشته اظهار داشت: بعلت بارش برف زياد دهستان موگويي ارتباط 15 روستا در اين دهستان قطع شد و بعيد بنظر مي رسد که اين جاده مجددا بازگشايي شود.

زمانپور در ادامه گفت بارش برف در گردنه هاي چري و شاه منصوري به 50 سانتيمتر رسيد اما اين گردنه ها باز هستند و عبور از اين گردنه ها فقط با چرخ زنجير و وسايل گرمايشي مناسب امکانپذير است.

فرماندار کوهرنگ با بيان اينکه بارش ها تا فردا ادامه دارد تصريح کرد: 8 اکيپ راهداري در حال بازگشايي مسيرهاي ارتباطي اين شهرستان هستند.

وي بيشتر ميزان برف و سختي عبور و مرور را در گردنه هاي تاراز در مسير کوهرنگ مسجدسليمان و همچنين شاه منصوري و چري را بين کرد و گفت: هموطنان از سفرهاي غير ضروري جدا خوداري کنند و در صورت گذر از اين مناطق امکانات و تجهيزات مورد نياز را حتما همراه خود داشته باشند.

فرماندار کوهرنگ افزود: ارتباط راههاي مناطق سه جو و گاو شير در بخش بازفت قطع شده است اما در بخش مرکزي همه مسيرهاي ارتباطي باز هستند و عبور مرور با چرخ و زنجير صورت مي پذيرد.


انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۲:۴۱

1 Jan 2020