۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸
کد مطلب : ۲۵۸۷۲
در چهارمحال و بختیاری

هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مفاهیم، حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و تواشیح ویژه کارکنان حوزه بیمه‌ای و درمان سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد
غلامرضا محمدی مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز اظهار کرد: مرحله مقدماتی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته‌های مفاهیم، حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و تواشیح ویژه کارکنان حوزه بیمه‌ای و درمان سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات مجموعاً ۷۳ نفر در دو بخش بیمه‌ای و درمانی متشکل از کارکنان برداران و خواهران شرکت کردند.

محمدی در ادامه بیان داشت: اگر فرهنگ قرآنی در تمام مراحل زندگی و کاری نفوذ کند و سرلوحه تک تک اعمال شود آنگاه رشد فردی و اجتماعی افراد به سوی کمال تضمین خواهد شد.

مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به توجه ویژه سازمان تامین اجتماعی به فرهنگ قرآنی تاکید کرد: با احیای معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی توجه ویژه به مفاهیم قرآنی در دستور کار سازمان قرار گرفت که طرح روزانه یک آیه از کلام‌الله مجید و برگزاری مسابقات قرآنی در بین کارکنان از جمله طرح‌هایی است که در این زمینه اجرایی شد و لذا امروز برکات و آثار این‌گونه طرح‌ها را بین کارکنان به طور واضح می‌توان مشاهده نمود.

محمدی اضافه کرد: در راستای تقویت مبانی قرآنی، برگزاری کلاس‌های آموزش قرآن برای کارکنان از طریق واحدهای ذی‌ربط پیگیری خواهد شد لذا هرگونه پیشنهادی از طرف کارکنان در این زمینه می‌تواند راه‌گشا باشد.

لازم به ذکر است در مرحله مقدماتی سه نفر اول استان در هر رشته، از مجموع شرکت‌کنندگان بیمه‌ای و درمانی، که دارای بالاترین امتیاز هستند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و نفر اول در هر رشته از هر استان به عنوان فرد برگزیده به مسابقات نهایی راه می‌یابد که مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم با حضور نفرات برگزیده در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۴:۳۱

29 Dec 2019