۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۲۵۸۵۷
مدیر کل سازمان بهزیستی چهارمحال وبختیاری:

بهره مندی بیش از 32 هزار معلول از خدمات بهزیستی در استان

بیش از 32 هزار معلول از خدمات بهزیستی در استان بهره مندند که از این تعداد 25113 نفر از خدمات بهزیستی استفاده می کنند ومابقی در نوبت خدمات رسانی قرار دارند.
بهره مندی بیش از 32 هزار معلول از خدمات بهزیستی  در استان
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز ؛ محمد میرزایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان با اشاره بهره مندی بیش از ۳۲ هزار معلول از خدمات بهزیستی در استان گفت: از این تعداد ۲۵۱۱۳ نفر از خدمات بهزیستی استفاده می کنند ومابقی در نوبت خدمات رسانی قرار دارند.
وی گفت : چهارمحال وبختیاری رتبه برتر را در زمینه هنر درمانی معلولان سطح کشور کسب کرد.
مدیر کل بهزیستی چهارمحال وبختیاری از بازخوانی وانتخاب  ۲۲ نمایشنامه برتر معلولان استان جهت شرکت در جشنواره تئاتر استان مرکزی خبر داد و افزود : نمایشنامه های برتر توسط معلولان ذهنی ،جسمی وحرکتی و اوتیسم به صورت خیابانی ،صحنه ای و عروسکی اجرا می شوند.
میرزایی در خصوص طرح غربالگری pku گفت :این طرح با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان از یک سال گذشته در بیمارستان هاجر شهرکرد در حال اجرا است.
مدیر کل بهزیستی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: در این طرح بیماریها و ناهنجاریهای ارثی نوزادان تازه متولد شده شناسایی می شود و از عقب ماندگی ذهنی کودکان جلوگیری کند.
وی از کسب رتبه پنجم کمیسیون پزشکی این سازمان در سطح کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: هم اکنون کمیسیون پزشکی در شهرستان های شهرکرد و بروجن به صورت مستقل تشکیل می شود.
میرزایی گفت :سایر شهرستانها نیز با کمک پزشکان وکارشناسان استانی از خدمات کمیسیون پزشکی برخوردار هستند.

انتهای خبر/۱۰۲۷ ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۸:۳۴

15 Feb 2020