۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۲۵۷۲۰
استاندار چهارمحال و بختیاری:

بسیج یك هدیه الهی به نظام است

قاسم سلیمانی دشتکی در آئین کلنگ زنی 28 پروژه عمرانی بسیج، گفت: بسیج یك هدیه الهی به نظام جمهوری اسلامی ایران است .
بسیج یك هدیه الهی به نظام است
به گزارش جهانبین نیوز؛ قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم كلنگ زنی و افتتاح ۲۸ پروژه عمرانی بسیج استان، وجود بسیج را باعث بیمه شدن انقلاب و نظام دانست و گفت: هدف بسیج در آن زمان بیشتر سازماندهی نیروهای انقلاب و عاشق نظام بود و كسی فكر نمی كرد كه قدرتهای بزرگ دست به دست هم بدهند و از آستین صدام بیرون بیایند.

وی افزود : انقلاب اسلامی ایران دارای دو بعد اسلامی و جمهوریت است كه در آن زمان اسلامیت موجود در برخی كشورها وجود داشت كه سنحیتی با اسلام واقعی نداشت و دیكتاتوری محض و حكومت فامیلی بود؛ مانند آنچه در عربستان و بحرین و قطر وجود دارد، كه ظاهرش اسلام بود و عملا عمله استكبار محسوب می شد كه در برابر نهضتهای آزادیخواه مسلمانان ایستادگی می كرد.

وی ادامه داد: جمهوریت خواهان در آن زمان انسان را در حد حیوان پائین آوردند و نگاه ابزاری به زن دارند، در صورتی كه جمهوریتی كه انقلاب بر آن متكی است جمهوریتی است كه اتكا به رای مردم با تائید شرعیت اسلام و سیره امام حسین (علیه السلام) است كه استكبار از همین موضوع ترس و واهمه داشت و بدنبال تجزیه كشور و ساقط كردن نظام در هشت سال دفاع مقدس بود كه با دفاع همه جانبه بسیجیان و رهبری پیامبر گونه امام نه تنها به هدفشان نرسیدند كه امروز جمهوری اسلامی ایران قدرتمند ترین كشور در طول تاریخ ایران است كه بموجب آن دو اصل شفاف اسلامیت و جمهوریت در كشور محقق شد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به عزم جدی، همدلی و همكاری مسئولین استان برای توسعه استان گفت : همدلی و هماهنگی بسیار خوب و منطقی و عزتمندی بین مسئولین استان برقرار است كه به دور از حواشی ، راه توسعه فرهنگی ، اجتماعی و عمرانی استان را در پیش گرفته اند.

وی، پیرامون برگزاری كنگره ملی شهدای استان خاطر نشان كرد: همین همدلی و همكاری خوب موجب برگزاری كنگره آبرومند و با قدرت در سطح ملی در استان شد و ما توانستیم قسمت اندكی از دین خود را به شهدا و خانواده شهدا ادا كنیم.

سلیمانی با اشاره به نقش نقش سازنده بسیج در عرصه های مختلف عنوان كرد: امروز شاهدیم بسیج و سپاه استان در زمینه اقتصاد مقاومتی پیش گام است و علاوه بر این در پروژه های عمرانی و فرهنگی هم پیش قدم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری، بسیج را خط مقدم تمام نیازهای نظام دانست و با اشاره به حضور بسیج در همه عرصه ها تأکید کرد: بسیج موجب حفظ كیان و مملكت می شود.

وی ادامه داد: خوشحالیم كه ۲۸ پروژه عمرانی كه در هفته بسیج ساخت آنها آغاز می گردد، بخش مهمی از نیازهای استان را شامل می شود.

در این روز کلنگ احداث ۱۱ حوزه مقاومت بسیج، ۱۱ سوله فرهنگی ورزشی صالحین، ۵ استخر شنا، یک سالن فرهنگی ورزشی ۹دی به صورت نمادین در شهرکرد برزمین زده شد تا در شهرستان های مختلف استان چهارمحال و بختیاری احداث گردد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۷:۵۸

1 Feb 2020