۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۲۵۶۸۲
نمايندگي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بن خبر داد:

۷۰ميليون ريال کتاب به کتابخانه‌هاي ادارات، دستگاه‌ها و نهادهاي شهرستان بن اهدا شد

نمايندگي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بن ازاهداي ۷۰ميليون ريال کتاب به کتابخانه‌هاي ادارات، دستگاه‌ها و نهادهاي شهرستان بن خبر داد.
۷۰ميليون ريال کتاب به کتابخانه‌هاي ادارات، دستگاه‌ها و نهادهاي شهرستان بن اهدا شد
به گزارش جهانبین نیوز ايمان اعتدالي مسئول نمايندگي اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر گفت: يكي از شاخصه‌هاي ارزيابي رشد، توسعه و پيشرفت فرهنگي هر كشوري در عصر حاضر ميزان مطالعه و كتاب‌خواني مردم آن مرز و بوم است و كشور تاريخي ما ايران اسلامي نيز از قديم‌الايام تاكنون با داشتن تمدني چندهزار ساله و مراكز متعدد علمي، فرهنگي و كتابخانه‌هاي معتبر و علما و دانشمندان بزرگ با آثار ارزشمند تاريخي سرآمد دولت و ملل ديگر بوده است.

وي تصريح کرد: در هفته کتاب و کتاب‌خواني طي مراسمي نمادين که توسط نمايندگي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بن برگزار گرديد مسئولين شهرستان بن دل نوشته‌هاي خود با موضوع کتاب را ثبت و اين لوح در نمايندگي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان نصب گرديد.

اعتدالي از اهداي ۷۰ميليون ريال کتاب به کتابخانه‌هاي ادارات، دستگاه‌ها و نهادهاي شهرستان بن خبر داد و افزود: در راستاي ترويج فرهنگ کتاب و کتاب‌خواني و غني‌سازي و راه‌اندازي کتابخانه‌هاي دستگاه‌هاي سطح شهرستان و گراميداشت هفته کتاب و کتاب‌خواني، نمايندگي فرهنگ و ارشاد اسلامي بن به ارزش تقريبي ۷۰ ميليون ريال کتاب به کتابخانه‌هاي دستگاه‌ها، ادارات و نهادهاي شهرستان بن اهداء نمود.

وي برگزاري مسابقات کتاب‌خواني درشهرستان بن را از ديگر برنامه‌هاي اين نهاد دانست و افزود: اين مسابقات با هدف ترويج فرهنگ مطالعه کتاب و گراميداشت هفته کتاب و کتاب‌خواني مسابقات کتاب‌خواني را در بين انجمن‌هاي ادبي و اعضاء کانون‌هاي مساجد شهر بن برگزار و در پايان با اهداء لوح تقدير و جوايز نفيس از ۵ نفر برگزيده تقدير به عمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۰:۱۴

27 Dec 2019