۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۵۶۷۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری:

افتتاح مرکز دیجیتال عاشقان ولایت در شهرکرد

مرکز دیجیتال کانون فرهنگی هنری عاشقان ولایت مسجد الرضای شهرکرد با حضور معاون آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور افتتاح شد.
افتتاح مرکز دیجیتال  عاشقان ولایت در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز ، جواد کارگران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در آیین افتتاحیه مرکز دیجیتال «عاشقان ولایت» مسجد الرضای شهرکرد گفت: این دومین مرکز دیجیتالی است که در شهرستان شهرکرد افتتاح می شود.

وی آموزش، تهیه و تولید نرم افزار با محوریت مسجد را از اهداف افتتاح مرکز دیجیتال «عاشقان ولایت» مسجد الرضای شهرکرد عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برپایی مراکز دیجیتال در کانون های فرهنگی هنری مساجد را موجب جذب بیشتر جوانان به مساجد دانست و افزود: جوانان و نوجوانان با حضور در این مراکز به تولید نرم افزارهای فرهنگی، هنری و مذهبی می پردازند.

کارگران فروش نرم افزار محصولات دیجیتال، بازی های رایانه ای ایرانی، آموزش، کارگاه های تخصصی و تولید ابزارهای پیشرفته را از دیگر قابلیت های مراکز دیجیتال کانون های فرهنگی هنری عنوان کرد.

لازم به ذکر است در آیین افتتاحیه مرکز دیجیتال «عاشقان ولایت» مسجد الرضای شهرکرد، محمدرضا جعفری، معاونت آموزش و پژوهش ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری نیز حضور داشتند.


انتهای پیام/1028 ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۴۵:۲۱

14 Feb 2020