۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۲۵۶۵۲
فرمانده سپاه بن خبر داد/

۶۴عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در شهرستان بن برگزار مي شود

فرمانده سپاه بن از برگزاري ۶۴عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان بن خبر داد.
۶۴عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در شهرستان بن برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، ضمن تبريک هفته بسيج به بسيجيان و مردم ولايت مدار شهرستان بن گفت: همزمان با هفته بسيج ۶۴عنوان برنامه در اين هفته برگزار مي شود.

موسوي تصريح کرد: در اولين روز از بزرگداشت اين هفته و همزمان با روز شهرستان که به نام ناجي آبادان است؛ يادواره شيهد درياقلي سوراني و ۶۵شهيد بخش شيدا در روستاي يانچشمه برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: برنامه هاي بزرگداشت هفته بسيج با جهارمحوريت صورت گرفته و تمامي برنامه ها حول اين محور ها است.

فرمانده سپاه بن تقويت روحيه استکبار ستيزي و ايستادگي و مقاومت را اولين محور اين برنامه ها دانست و افزود: اين هدف با برگزاري نشست هاي بصيرتي در حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.

موسوي به برگزاري حلقه هاي صالحين و نمايشگاه توانمندي هاي بسيجيان در اجراي اقتصاد مقاومتي در روز جمعه همزمان با برپايي نماز جمعه خبر داد و گفت: نمايش اقتدار و آمادگي بسيج نيز همزمان با روز بسيج مستضعفين اجرا خواهد شد و با برگزاري نمايشگاه ها به تبيين اقتصاد مقاومتي و معرفي توانمندي هاي بسيج در تحقق آن اجرا مي شود.

فرمانده سپاه بن ديدار با ائمه جمعه بن و وردنجان را از ديگر برنامه ها خواند و خاطر نشان کرد: يکي از برنامه هاي محوري ديدار با ائمه جمعه و خانواده شهداست که با تقديم نمودن تنديس هاي کنگره شهداي استان رقم خواهد خورد.

وي به کلنگ زني سالن بزرگ۹ دي اشاره کرد و افزود: اين سالن با حمايت سردار نقدي و سردار محمد سليماني کلنگ زده مي شود و ۱۱پايگاه مقاومت نيز در دستور کار قرار مي گيرد.

موسوي به تجليل از مقام آوران ورزشکاران شهرستان اشاره کرد و تصريح کرد: ورزش در شهرستان جايگاهي ويژه دارد؛ در رشته جودو از مقام آوران تجليل و مسابقه شهرستاني نيز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بن در پايان خاطر نشان کرد: تمامي برنامه هاي هفته بسيج به گلباران و عطر افشاني قبول مطهر شهداي اين شهرستان و تجديد عهد با آرمان هاي شهدا ختم خواهد شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۷:۲۶

27 Dec 2019