کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده سپاه بن خبر داد/

۶۴عنوان برنامه همزمان با هفته بسيج در شهرستان بن برگزار مي شود

28 آبان 1394 ساعت 10:05

فرمانده سپاه بن از برگزاري ۶۴عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان بن خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر، ضمن تبريک هفته بسيج به بسيجيان و مردم ولايت مدار شهرستان بن گفت: همزمان با هفته بسيج ۶۴عنوان برنامه در اين هفته برگزار مي شود.

موسوي تصريح کرد: در اولين روز از بزرگداشت اين هفته و همزمان با روز شهرستان که به نام ناجي آبادان است؛ يادواره شيهد درياقلي سوراني و ۶۵شهيد بخش شيدا در روستاي يانچشمه برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: برنامه هاي بزرگداشت هفته بسيج با جهارمحوريت صورت گرفته و تمامي برنامه ها حول اين محور ها است.

فرمانده سپاه بن تقويت روحيه استکبار ستيزي و ايستادگي و مقاومت را اولين محور اين برنامه ها دانست و افزود: اين هدف با برگزاري نشست هاي بصيرتي در حوزه ها و پايگاه هاي مقاومت در شهرستان برگزار خواهد شد.

موسوي به برگزاري حلقه هاي صالحين و نمايشگاه توانمندي هاي بسيجيان در اجراي اقتصاد مقاومتي در روز جمعه همزمان با برپايي نماز جمعه خبر داد و گفت: نمايش اقتدار و آمادگي بسيج نيز همزمان با روز بسيج مستضعفين اجرا خواهد شد و با برگزاري نمايشگاه ها به تبيين اقتصاد مقاومتي و معرفي توانمندي هاي بسيج در تحقق آن اجرا مي شود.

فرمانده سپاه بن ديدار با ائمه جمعه بن و وردنجان را از ديگر برنامه ها خواند و خاطر نشان کرد: يکي از برنامه هاي محوري ديدار با ائمه جمعه و خانواده شهداست که با تقديم نمودن تنديس هاي کنگره شهداي استان رقم خواهد خورد.

وي به کلنگ زني سالن بزرگ۹ دي اشاره کرد و افزود: اين سالن با حمايت سردار نقدي و سردار محمد سليماني کلنگ زده مي شود و ۱۱پايگاه مقاومت نيز در دستور کار قرار مي گيرد.

موسوي به تجليل از مقام آوران ورزشکاران شهرستان اشاره کرد و تصريح کرد: ورزش در شهرستان جايگاهي ويژه دارد؛ در رشته جودو از مقام آوران تجليل و مسابقه شهرستاني نيز برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بن در پايان خاطر نشان کرد: تمامي برنامه هاي هفته بسيج به گلباران و عطر افشاني قبول مطهر شهداي اين شهرستان و تجديد عهد با آرمان هاي شهدا ختم خواهد شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 25652

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25652/۶۴عنوان-برنامه-همزمان-هفته-بسيج-شهرستان-بن-برگزار-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir