۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۲۵۶۱۶
در چهارمحال و بختیاری؛

برگزاری دوره آموزشي علوم ايمني، آتش نشاني و اطفاي حريق ویژه فعالان صنعتی

دوره آموزشي علوم ايمني، آتش نشاني و اطفاي حريق ويژه فعالان صنعتي استان چهارمحال و بختياري برگزار شد
برگزاری دوره آموزشي علوم ايمني، آتش نشاني و اطفاي حريق ویژه فعالان صنعتی
به گزارش جهانبین نیوز ؛در اين دوره آموزشي تعدادي از فعالان صنعتي مستقر در شهرك صنعتي بروجن واقع در استان چهارمحال و بختياري با آموزش هاي تئوري و عملي ايمني و آتشنشاني در سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اين شهر ،آشنا شدند.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري در حاشيه اين دوره آموزشي گفت:هدف از برگزاري اين دوره آموزشي ارائه آخرين تجربه ها و علوم و فنون مربوط به آتش نشاني و اطفاي حريق به فعالان و كارشناسان مرتبط با ايمني در واحدهاي صنعتي مي باشد.

رضا گنجي افزود:آشنايي با انواع حريق، خاموش كننده هاي دستي، آموزش امداد و نجات و كمكهاي اوليه، آب رساني، آموزش كار با خودروي آتش نشاني،‌ طرز كار با نردبان هاي عملياتي، اصول ايمني فردي و محيط كار و آشنايي با سيستم هاي حفاظت فردي و محيط كار از مواردي بود كه توسط كارشناسان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري بروجن ارائه شد.

وي با بيان اينكه در اين دوره همچنين شركت كنندگان بصورت عملي و كاربردي اصول مربوط با آتش نشاني و اطفاي حريق را فرا گرفتن،اظهاركرد: توجه به ايمني در واحدهاي صنعتي از اهميت بالايي برخوردار است اما متاسفانه در برخي واحدهاي صنعتي به علت كم توجهي به اين موضوع و نبود افراد متخصص، خسارات زيادي وارد شده است.

رئيس هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري گفت: ارائه آموزشهاي كاربردي به فعالان صنعتي مي تواند در برابر بروز حوادث از خسارات هنگفت جاني و مالي سرمايه هاي ملي جلوگيري كند و گام اول در اين زمينه، ارائه آموزش به فعالان واحدهاي صنعتي در مقابله با حوادث احتمالي است و شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري نيز با برگزاري دوره هاي مختلف آموزشي اهتمام ويژه اي به اين كار دارد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۱:۲۰

6 Mar 2020