۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۲۵۶۰۰
فرماندار اردل;

تمام تلاش مسئولين برگزاري انتخابات باشکوه و سالم باشد

فرماندار شهرستان اردل گفت:مسئولين شهرستاني به دنبال انتخابات سالم،رقابتي و به دور از حاشيه باشند و تمام تلاششان را براي برگزاري انتخابات باشکوه به کار گيرند.
تمام تلاش مسئولين برگزاري انتخابات باشکوه و سالم باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه شوراي اداري که در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد اظهار داشت:انتخابات نماد اتحاد ،همبستگي ملت است و از حساسيت پيگيري و ضرورت زيادي برخوردار است که دستگاه هاي اجرايي بايد در اين رابطه فعال و از تمامي ظرفيت هاي خود در برگزاري انتخاباتي با شکوه تلاش کنند .

نوذري با بيان اين که برگزاري انتخابات با حضور حداکثري مردم از اهداف دولت است گفت: مسئولين شهرستاني به دنبال انتخابات سالم،رقابتي و به دور از حاشيه باشند و تمام تلاششان را براي برگزاري انتخابات باشکوه به کار گيرند.

وي بر بستر سازي انتخاباتي با شکوه توسط همه اعضاي ستاد تاکيد کرد و افزود: مجريان انتخابات بايد زمينه ساز حضور هر چه بيشتر و با شکوه مردم در اين عرصه سرنوشت ساز باشند چرا که از مهمترين آرمان هاي امام راحل و انقلاب اسلامي مردمي بودن نظام و نقش تعيين کننده آنها در تعيين سرنوشت کشور بوده است.

فرماندار شهرستان اردل گفت : ما به عنوان مجريان انتخابات تمام تلاشمان اين است كه با نظارت نمايندگان هيأت نظارت شوراي نگهبان كه در حقيقت يكي از اركان تضمين جمهوريت و اسلاميت اين نظام هستند انتخاباتي سالم را برگزار كنيم .

در ادامه فرماندار شهرستان اردل به برپايي موکب حضرت قمر بني هاشم(ع) در ايام اربعين حسيني اشاره کرد و افزود:مسئولان بايد در اين خصوص نيز همت ويژه داشته باشند در حد توان نذورات خود و مردمي و کمک خيرين را جمع آوري کنند و به صندوق کمک به اين موکب واريز کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۴:۴۱

29 Dec 2019