کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرماندار اردل;

تمام تلاش مسئولين برگزاري انتخابات باشکوه و سالم باشد

25 آبان 1394 ساعت 11:15

فرماندار شهرستان اردل گفت:مسئولين شهرستاني به دنبال انتخابات سالم،رقابتي و به دور از حاشيه باشند و تمام تلاششان را براي برگزاري انتخابات باشکوه به کار گيرند.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در جلسه شوراي اداري که در سالن جلسات فرمانداري برگزار شد اظهار داشت:انتخابات نماد اتحاد ،همبستگي ملت است و از حساسيت پيگيري و ضرورت زيادي برخوردار است که دستگاه هاي اجرايي بايد در اين رابطه فعال و از تمامي ظرفيت هاي خود در برگزاري انتخاباتي با شکوه تلاش کنند .

نوذري با بيان اين که برگزاري انتخابات با حضور حداکثري مردم از اهداف دولت است گفت: مسئولين شهرستاني به دنبال انتخابات سالم،رقابتي و به دور از حاشيه باشند و تمام تلاششان را براي برگزاري انتخابات باشکوه به کار گيرند.

وي بر بستر سازي انتخاباتي با شکوه توسط همه اعضاي ستاد تاکيد کرد و افزود: مجريان انتخابات بايد زمينه ساز حضور هر چه بيشتر و با شکوه مردم در اين عرصه سرنوشت ساز باشند چرا که از مهمترين آرمان هاي امام راحل و انقلاب اسلامي مردمي بودن نظام و نقش تعيين کننده آنها در تعيين سرنوشت کشور بوده است.

فرماندار شهرستان اردل گفت : ما به عنوان مجريان انتخابات تمام تلاشمان اين است كه با نظارت نمايندگان هيأت نظارت شوراي نگهبان كه در حقيقت يكي از اركان تضمين جمهوريت و اسلاميت اين نظام هستند انتخاباتي سالم را برگزار كنيم .

در ادامه فرماندار شهرستان اردل به برپايي موکب حضرت قمر بني هاشم(ع) در ايام اربعين حسيني اشاره کرد و افزود:مسئولان بايد در اين خصوص نيز همت ويژه داشته باشند در حد توان نذورات خود و مردمي و کمک خيرين را جمع آوري کنند و به صندوق کمک به اين موکب واريز کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه


کد مطلب: 25600

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25600/تمام-تلاش-مسئولين-برگزاري-انتخابات-باشکوه-سالم-باشد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir