۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۲۵۵۸۹
در تفاهم‌نامه‌ای میان پست و حمل و نقل و پایانه ها صورت گرفت

تحويل کارت هوشمند ناوگان باری، مسافری و رانندگان چهارمحال و بختیاری درب خانه

مديركل حمل ونقل وپايانه‌هاي چهارمحال و بختیاری گفت: با ارسال پستي كارت‌هاي هوشمند مصرف، مراجعه حضوري متقاضيان به دفاتر پيشخوان دولت حذف مي‌شود كه اين امر هم در كاهش هزينه رفت و آمد و هم در جلوگيري از اتلاف وقت ايشان در سراسر استان بسيار موثر است.
تحويل کارت هوشمند ناوگان باری، مسافری و رانندگان چهارمحال و بختیاری درب خانه
به گزارش جهانبین نیوز تفاهم‌نامه انجام بخشي از امور مربوط به خدمات حمل ونقل جاده‌اي بین ادارات کل حمل ونقل وپایانه‌ها و پست استان و به امضای مدیران کل دو دستگاه رسید.

طي جلسه‌اي كه در محل حمل نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختیاری با حضور منوچهرسلمان‌زاده مديركل حمل و نقل وپايانه‌هاي استان و حسين عنايتي مديركل پست استان چهارمحال وبختياري و معاونين ايشان برگزار شد، سلمان‌زاده از انعقاد تفاهم‌نامه انجام خدمات حمل ونقلي بین ادارات کل حمل ونقل وپایانه‌ها و پست استان خبرداد وگفت: با انعقاد اين تفاهم‌نامه، کارت هوشمند ناوگان باری، مسافری و رانندگان توسط شبکه پست توزیع و طبق آدرس پستي متقاضيان درب منازل ايشان تحويل مي‌شود.

وي گفت: این تفاهم‌نامه در راستاي اجراي ماده ۴۴ قانون اساسي درخصوص واگذاري بخشي از امور دستگاه‌هاي اجرائي به بخش خصوصي و با هدف تسهیل وتسریع در ارائه خدمات درحوزه حمل ونقل جاده‌اي استان انجام شد.

مديركل حمل ونقل وپايانه‌هاي استان اضافه كرد: با ارسال پستي كارت‌هاي هوشمند مصرف، مراجعه حضوري متقاضيان به دفاتر پيشخوان دولت حذف مي‌شود كه اين امر هم در كاهش هزينه رفت و آمد و هم در جلوگيري از اتلاف وقت ايشان در سراسر استان بسيار موثر مي‌باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۲ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۴:۰۲:۰۰

10 Apr 2020