کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در تفاهم‌نامه‌ای میان پست و حمل و نقل و پایانه ها صورت گرفت

تحويل کارت هوشمند ناوگان باری، مسافری و رانندگان چهارمحال و بختیاری درب خانه

24 آبان 1394 ساعت 13:30

مديركل حمل ونقل وپايانه‌هاي چهارمحال و بختیاری گفت: با ارسال پستي كارت‌هاي هوشمند مصرف، مراجعه حضوري متقاضيان به دفاتر پيشخوان دولت حذف مي‌شود كه اين امر هم در كاهش هزينه رفت و آمد و هم در جلوگيري از اتلاف وقت ايشان در سراسر استان بسيار موثر است.


به گزارش جهانبین نیوز تفاهم‌نامه انجام بخشي از امور مربوط به خدمات حمل ونقل جاده‌اي بین ادارات کل حمل ونقل وپایانه‌ها و پست استان و به امضای مدیران کل دو دستگاه رسید.

طي جلسه‌اي كه در محل حمل نقل و پايانه‌هاي چهارمحال و بختیاری با حضور منوچهرسلمان‌زاده مديركل حمل و نقل وپايانه‌هاي استان و حسين عنايتي مديركل پست استان چهارمحال وبختياري و معاونين ايشان برگزار شد، سلمان‌زاده از انعقاد تفاهم‌نامه انجام خدمات حمل ونقلي بین ادارات کل حمل ونقل وپایانه‌ها و پست استان خبرداد وگفت: با انعقاد اين تفاهم‌نامه، کارت هوشمند ناوگان باری، مسافری و رانندگان توسط شبکه پست توزیع و طبق آدرس پستي متقاضيان درب منازل ايشان تحويل مي‌شود.

وي گفت: این تفاهم‌نامه در راستاي اجراي ماده ۴۴ قانون اساسي درخصوص واگذاري بخشي از امور دستگاه‌هاي اجرائي به بخش خصوصي و با هدف تسهیل وتسریع در ارائه خدمات درحوزه حمل ونقل جاده‌اي استان انجام شد.

مديركل حمل ونقل وپايانه‌هاي استان اضافه كرد: با ارسال پستي كارت‌هاي هوشمند مصرف، مراجعه حضوري متقاضيان به دفاتر پيشخوان دولت حذف مي‌شود كه اين امر هم در كاهش هزينه رفت و آمد و هم در جلوگيري از اتلاف وقت ايشان در سراسر استان بسيار موثر مي‌باشد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج


کد مطلب: 25589

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25589/تحويل-کارت-هوشمند-ناوگان-باری-مسافری-رانندگان-چهارمحال-بختیاری-درب-خانه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir