۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۲۵۵۲۴
مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در شهرکرد

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری گفت: جام رایانه‌ای خلیج فارس به عنوان یک مرجع، زمینه‌ای ایجاد کرده و برای ایجاد فضای رقابتی بازیکنان در این راستا است.
برگزاری جام بازی‌های رایانه‌ای خلیج فارس در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز کامیار محبوبیان، مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسالت جام خلیج فارس برگزاری رقابت سالم در حوزه بازی‌های رایانه‌ای است.

وی با بیان اینکه ضریب نفوذپذیری اینترنت از ۱۰۰ درصد گذشته تاکید کرد: باید دغدغه‌ها در این زمینه بیشتر باشند و در همین خصوص رهبر هم سخنان ارزشمندی دارند.

محبوبیان با اشاره به اینکه چهار سال است بنیاد ملی بازی‌ها در جهت تولید و ساخت بازی کار خود را آغاز کرده است و افزود: جام رایانه‌ای خلیج فارس به عنوان یک مرجع، زمینه‌ای ایجاد کرده و برای ایجاد فضای رقابتی بازیکنان در این راستا است.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در این جام، فوتبال در رتبه اول و بازی‌های تیمی در رتبه دوم قرار دارند و استقبال خوبی از آن شده است.

وی با اشاره به اینکه برخی از بازی‌ها وارداتی به کشور مشکلات اخلاقی دارند و یا در آن از علائم شیطان‌پرستی استفاده شده بود تاکید کرد: سعی کردیم برای رفع این مشکل برخی از بازی‌ها را انتخاب کرده بازنویسی کرده و المان‌های شیطان‌پرستی را از آن حذف کنیم.

محبوبیان با بیان اینکه بازی خلیج عدم در دوره قبل این مسابقات وارد شد افزود: در این دوره بازی ارتش‌های فرازمینی که از تولیدات ملی است و جام طلایی را که به نوعی بازی مدیریتی است و با همت بنیاد ملی بازی و شبکه فرهنگ وارد خواهد شد.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری ثبت‌نام برای شرکت در این دو بازی برای جوانان استان را رایگان اعلام و خاطرنشان کرد:دومین دوره جام خلیج فارس در هفت رشته برگزار می‌شود و محدودیت سنی نداشته و در این دوره بانوان هم می‌توانند در رشته فیفا شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مراحل مقدماتی بازی‌های حضوری در استان برگزار می‌شود اضافه کرد: مهلت ثبت‌نام تا ۲۲ آبان‌ماه است و برگزیدگان این دوره از مسابقات به مسابقات کشوری راه یافته و از هر رشته هشت نفر برگزیده و جوایزی دریافت خواهند کرد.

محبوبیان با اشاره به اینکه جوایز این دوره بسیار ارزنده هستند گفت: ارز ش جوایز این دوره در مجموع ۱ میلیارد ریال است.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بازی‌های حضوری در مجتمع دیجیتال استان برگزار می‌شود ادامه داد: در این بازی‌ها به شرکت‌کنندگان پکیج داده می‌شود که برای ارسال آن غیر از هزینه پست هیچ وجهی دریافت نمی‌‌شود .

وی سایت مرجع برای ثبت‌نام در جام خلیج فارس را iranpgc.com معرفی و افزود: بیشترین حق ثبت‌نام برای بازی‌های انفرادی ۱۵ هزار تومان و برای بازی‌های تیمی ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته بیشترین شرکت‌کنندگان از شهرستان لردگان بودند گفت: در استان استدادهای خوبی وجود دارد و در همین راستا سال اول برگزاری مسابقات رتبه اول فیفا از استان ما بود.

محبوبیان مدیریت بازی‌ها را از مهم‌ترین اهداف در این زمینه عنوان و خاطرنشان کرد: بازی‌های کامپیوتری هنر، استعدا و ورزش است که اگر خوب مدیریت شود درآمدزا بوده و می‌تواند ایجاد شغل کند.

وی اضافه کرد: بازی‌های کامپیوتری هم به عنوان فرصت و هم تهدید مطرح هستند و اگر خوب مدیریت شوند درآمدزا شده مفید خواهند بود.

مدیر مجتمع فرهنگی دیجیتال چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته از استان پنج نفر برای شرکت در این مسابقات اعزام شد افزود: این تعداد برای امسال بعد از اتمام ثبت‌نام تعیین می‌شود و احتمالا همان پنج نفر باشد.

محبوبیان چهارمحال و بختیاری را جزء اولین استان‌هایی دانست که مجوز برگزاری لیگ دیجیتال را دریافت کرده‌اند و بیان داشت: ما آمادگی برگزاری این لیگ را داریم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۲:۳۶

31 Dec 2019