۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
کد مطلب : ۲۵۵۱۹
فرمانده سپاه ناحيه لردگان:

امروز هر نعمتي كه در كشور داريم به بركت شهيدان است

فرمانده سپاه ناحيه لردگان، در آيين گرامي داشت ياد و خاطره شهيدان هشت سال دفاع مقدس به ويژه شهداي دهستان ريگ، ضمن گرامي داشتن ياد و خاطره شهيدان به ايراد سخناني در بيان مقام شامخ شهيدان پرداخت و گفت: اجر و ثواب قدمي که در مسير شهدا برداشته مي‌شود قابل‌تصور نيست.
امروز هر نعمتي كه در كشور داريم به بركت شهيدان است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان؛‌ سرهنگ موسوي در جمع خانواده شهيدان، بسيجيان و اقشار مختلف مردمي دهستان ريگ اظهار داشت: امروز هر نعمتي كه در كشور داريم به بركت خون پاک شهيدان است و به برکت فرهنگ ايثار و شهادت، انقلاب شکل گرفت .

موسوي، فرمانده سپاه ناحيه لردگان گفت: اين فرهنگ ايثار و شهادت و عاشورايي است که سبب مي‌شود جوانان مقابله با ظالمان را ياد مي‌گيرند و همين فرهنگ قرآن است که نوجوان ما راه صدساله را يک‌شبه طي مي‌کنند و به استقبال شهادت مي‌رود و اين شيرين‌ترين مرگي است که تن به ذلت نمي‌دهد و خود و خانواده را به خاطر رضاي خدا رها مي‌کند و  عليه باطل به جنگ برمي خيزند.


موسوي، شهيدان راكساني خواند كه از همه هستي خويش گذشتند و جان خود را تقديم انقلاب كردند و امنيت را براي ما به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه ناحيه لردگان با اشاره به رشادت هاي شهداي شهرستان لردگان بخصوص منطقه ريگ پرداخت و گفت: راه ما راه شهداست و هيچ راهي به جز اين راه نمي تواند ما را به قله هاي موفقيت برساند.

وي با تأكيد بر نقش بصيرت در تشخيص راه حق از باطل، گفت: در فاجعه كربلا چه گذشت؟ آيا شخصي مثل شمر از جايگاه اهل بيت(ع) اطلاع نداشت؟ همين شمر در جنگ صفين جانباز جنگ بود اما در كربلا سر از تن امام حسين (ع) جدا كرد. وقتي انحراف فكري به وجود آمد ديگر نمي توان كاري كرد،لذا كار به جايي رسيد كه به زعم خودشان براي قربتً الي الله به سوي نوه ي پيامبر(ص) شمشير كشيدند.
 
دهستان ريگ 17 شهيد تقديم انقلاب کرد، از توابع شهرستان لردگان و در فاصله 25 کيلومتري شهر لردگان و 165 کيلومتري مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

انتهاي پيام1020ج /630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۸:۲۲

1 Feb 2020