۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۲۵۴۷۹
مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

بهره مندی بیش از 50 درصد جمعیت استان از خدمات تامین اجتماعی

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: حدود ۴۶۰۰۰۰ نفر و بیش از ۵۰% از کل جمعیت استان چهارمحال و بختیاری نیز از خدمات این سازمان بهرمنده هستند.
بهره مندی بیش از 50 درصد جمعیت استان از خدمات تامین اجتماعی
به گزارش جهانبین نیوز سید سعید زمانیان با حضور در دفتر مدیر کل تامین اجتماعی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد و به تبع آن در حال حاضر حدود ۴۶۰۰۰۰ نفر و بیش از ۵۰% از کل جمعیت استان چهارمحال و بختیاری نیز از خدمات این سازمان بهرمنده هستند.

غلامرضا محمدی ضمن تاکید بر تعامل سازمان تامین اجتماعی با مراجع برون سازمانی افزود: سازمان تامین اجتماعی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی در راستای تنظیم و تصویب قوانین و مقررات در حوزه بیمه و سلامت به خوبی استفاده می کند.

محمدی اظهار داشت: ارائه هرگونه تعهدات به مخاطبان سازمان متاثر از وصول حق بیمه ها است و شرکای اجتماعی سازمان باید در زمینه تسویه بدهی های خود به سازمان اقدام نمایند.

وی با اشاره به انجام تعهدات مالی ناشی از برخی قوانین کارشناسی نشده به سازمان گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی با تشکیل کمیته هایی و نظر خواهی از کارشناسان حوزه تامین اجتماعی نسبت به اصلاح اینگونه قوانین اقدام نماید.

در ادامه نماینده محترم مردم شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی ارزشمند است که امنیت اقتصادی و اجتماعی نیروی کار جامعه را بر عهده دارد.

سید سعید زمانیان با اشاره به مطالبات سازمان از دولت افزود: دولت باید تکلیف بدهی خود به سازمان را روشن کند و هر چه سریعتر نسبت به تدوین برنامه های عملی و اجرائی جهت پرداخت و تسویه بدهی های انباشته شده خود به سازمان اقدام نماید.

عضو کمسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی و کمسیون مذکور آمادگی دارد اولویت ها و اضطرار های سازمان را مورد بررسی قرار دهد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۵:۳۷

16 Mar 2020