کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

بهره مندی بیش از 50 درصد جمعیت استان از خدمات تامین اجتماعی

18 آبان 1394 ساعت 11:24

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: حدود ۴۶۰۰۰۰ نفر و بیش از ۵۰% از کل جمعیت استان چهارمحال و بختیاری نیز از خدمات این سازمان بهرمنده هستند.


به گزارش جهانبین نیوز سید سعید زمانیان با حضور در دفتر مدیر کل تامین اجتماعی استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

مدیر کل تامین اجتماعی با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی گفت: این سازمان بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد و به تبع آن در حال حاضر حدود ۴۶۰۰۰۰ نفر و بیش از ۵۰% از کل جمعیت استان چهارمحال و بختیاری نیز از خدمات این سازمان بهرمنده هستند.

غلامرضا محمدی ضمن تاکید بر تعامل سازمان تامین اجتماعی با مراجع برون سازمانی افزود: سازمان تامین اجتماعی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی در راستای تنظیم و تصویب قوانین و مقررات در حوزه بیمه و سلامت به خوبی استفاده می کند.

محمدی اظهار داشت: ارائه هرگونه تعهدات به مخاطبان سازمان متاثر از وصول حق بیمه ها است و شرکای اجتماعی سازمان باید در زمینه تسویه بدهی های خود به سازمان اقدام نمایند.

وی با اشاره به انجام تعهدات مالی ناشی از برخی قوانین کارشناسی نشده به سازمان گفت: امیدواریم مجلس شورای اسلامی با تشکیل کمیته هایی و نظر خواهی از کارشناسان حوزه تامین اجتماعی نسبت به اصلاح اینگونه قوانین اقدام نماید.

در ادامه نماینده محترم مردم شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از خدمات سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی نهادی ارزشمند است که امنیت اقتصادی و اجتماعی نیروی کار جامعه را بر عهده دارد.

سید سعید زمانیان با اشاره به مطالبات سازمان از دولت افزود: دولت باید تکلیف بدهی خود به سازمان را روشن کند و هر چه سریعتر نسبت به تدوین برنامه های عملی و اجرائی جهت پرداخت و تسویه بدهی های انباشته شده خود به سازمان اقدام نماید.

عضو کمسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی و کمسیون مذکور آمادگی دارد اولویت ها و اضطرار های سازمان را مورد بررسی قرار دهد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25479

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25479/بهره-مندی-بیش-50-درصد-جمعیت-استان-خدمات-تامین-اجتماعی

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir