۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۵۱۹۱
تحليلگر مسائل سياسي;

دقت و حرکت مسئولان هسته اي طبق شروط رهبري باعث پيروزي در برجام مي شود

تحليلگر مسائل سياسي گفت:دقت و حرکت مسئولان هسته اي طبق شروط 9 گانه رهبري براي اجراي برجام باعث پيروزي ملت سرافراز ايران و باخت دشمنان مي شود.
دقت و حرکت مسئولان هسته اي طبق شروط رهبري باعث پيروزي در برجام مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، جواد رئيسي تحليلگر مسائل سياسي در گفت و گو با هفت چشمه با اشاره به نامه اخير مقام معظم رهبري به رئيس‌جمهور درباره موضوع برجام، اظهار داشت: نامه اخير مقام معظم رهبري به رئيس‌جمهور درباره موضوع برجام يکي از مهمترين اسناد ملي و ماندگار در تاريخ ايران محسوب مي‌شود.

رئيسي با بيان اينکه دقت و حرکت مسئولان هسته اي طبق شروط ۹ گانه رهبري براي اجراي برجام باعث پيروزي ملت سرافراز ايران و باخت دشمنان مي شود افزود:مقام معظم رهبري با طرح موضوعات بسيار حساس و حياتي توانستند جلوي اکثر روزنه‌هايي که مي‌توانست زمينه رخنه و نفوذ دشمنان را فراهم کند و فرصت‌هاي برجام را به تهديد تبديل کند، بگيرند و ايشان با اين نامه و ارائه الزامات ۹ گانه تهديدهاي برجام را به فرصت تبديل کردند.

وي افزود: رهبري در نامه خود به رئيس‌جمهور به اين موضوع اشاره کردند که موضوع مذاکرات "تحريم‌هاست"، يعني تمام اين مذاکرات بر اين مبنا صورت گرفت که تحريم‌ها لغو شود، پس مسئله اصلي ما لغو تحريم‌هاست و بايد تمام تلاش براي لغو تحريم‌ها بدون بازگشت آنها انجام شود و مسئولان هسته اي ما از اين موضوع مهم کوتاه نيايند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۶:۱۷

25 Jan 2020