۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۵۱۸۵
مدیر کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری:

بهره مندی بیش از 460 هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی در استان

مدیر کل تامین اجتماعی استان گفت: مجموماٌ ۴۶۳۵۱۸ نفر معادل بیش از نیمی از کل جمعیت چهارمحال و بختیاری از خدمات تامین اجتماعی بهره مندند.
بهره مندی بیش از 460 هزار نفر از خدمات تامین اجتماعی در استان
به گزارش جهانبین نیوز جلسه ماهانه شورای هماهنگی دستگاههای تابعه وازرت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل تامین اجتماعی استان ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سالار و سرور شهیدان گفت: این اداره کل با داشتن ۱۴ شعبه ثابت،۹ شعبه اقماری و یک کارگزاری به بیمه شدگان و مستمری بگیران و خانواده آنها که مجموماٌ ۴۶۳۵۱۸ نفر معادل بیش از نیمی از کل جمعیت استان را در بر می گیرد در حال خدمت رسانی به اقشار مختلف استان می باشد.

غلامرضا محمدی با اشاره به طرح تحول سلامت افزود: سازمان تامین اجتماعی همراه و همیار شبکه سلامت کشور اقدام به اجرای طرح تحول سلامت نمود که در این راستا سازمان مبالغ قابل توجهی از درآمدهای خود را به این طرح اختصاص داد تا سلامت و درمان بیمه شدگان و مستمری بگیران را تضمین نماید.

محمدی افزود:بحمد الله سازمان تامین اجتماعی علی رغم چالشهای اقتصادی در کشور با تمام توان خود و با استفاده از ظرفیتهای موجود توانسته است به تمام تعهدات خود در قبال بیمه شدگان و مستمری بگیران عمل نماید.

مدیر کل تامین اجتماعی بر پیگیری مطالبات سازمان از شرکای اجتماعی تاکید کرد و گفت: ارائه خدمات و انجام تعهدات سازمان متاثر از پرداخت بهنگام بدهی ها از طرف شرکای اجتماعی می باشد.

غلامرضا محمدی به طرح نظام پرداخت متمرکز حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان اشاره کرد و افزود: در این طرح زمان بازنشستگان و مستمری بگیرانی که در حال حاضر بین پنجم تا بیست و پنجم هر ماه از بانک رفاه کارگران حقوق دریافت می کردند، به مرور(طی پنج مرحله از آبان ماه تا اسفند ماه سال جاری) و هر ماه با تاخیر ۳ روزه، به دوره بین ۲۰ تا ۲۷ هر ماه تغییر می کند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان تمرکز و برقراری عدالت در پرداخت‌ها را از جمله اهداف اجرای این برنامه عنوان کرد و گفت: شناسایی همپوشانی‌ها و صیانت از منابع بیمه شدگان و بازنشستگان تأمین اجتماعی از دیگر اهداف اجرای این برنامه است.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۳:۳۴

16 Feb 2020