۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
کد مطلب : ۲۵۱۷۴
مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش ۲ میلیون ریالی حقوق معلمان

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان به حقوق هر کدام از آن‌ها ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اضافه شد و این رقم متناسب با رتبه معلمان برای هر معلم متفاوت است.
افزایش ۲ میلیون ریالی حقوق معلمان
به گزارش جهانبین نیوز، بهروز امیدی مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در نشست شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: تکمیل طرح رتبه‌بندی معلمان کار حجیم، سخت و نیازمند زمان بود که بحمدالله به پایان رسید.

وی تصریح کرد: با تکمیل طرح رتبه‌بندی معلمان ۲۵ درصد به دریافتی آن‌ها اضافه شد و به حقوق هر کدام از معلمان به صورت میانگین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال اضافه شد و این رقم متناسب با رتبه معلمان برای هر معلم متفاوت است.

مدیرکل آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این طرح در سال آینده تکمیل می‌شود اضافه کرد: تفاوت پرداختی‌ها قبل از رتبه‌بندی و بعد از آن در این استان ۳۰۰ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای دانش آموزی در روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: این انتخابات جهت آموزش نحوه انتخاب شدن و انتخاب کردن به دانش‌آموزان است که نمود مشارکت مردمی و مردم سالاری در تمام اقشار جامعه است.

امیدی بیان داشت: اردوهای راهیان نور مشابه سال‌های گذشته انجام می‌گیرند که سهمیه مناطق مشخص شده و قرار است این اعزام در ۵ مرحله صورت گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری با بیان اینکه امسال قرار است اولیا و نیز در پرداخت هزینه این طرح مشارکت کنند افزود: هزینه پرداختی برای اردوهای سه روزه ۴۰۰ هزار ریال و ۴ روزه ۵۰۰ هزار ریال خواهد بود.

امیدی از برگزاری همایش خیرین مدرسه‌ساز در اواخر آذر خبر داد و بیان داشت: بیشتر مدارس ما توسط خیرین مدرسه‌ساز ساخته می‌شوند و اگر کمک این خیرین برای ساخت مدارس در استان نبود با مشکل مواجه می‌شدیم به نحوی که بالغ‌بر ۱۰ مدرسه از این دست در استان ما بهره‌برداری شده و هم‌اکنون در حال استفاده می‌باشد.

وی با بیان اینکه کلمه شهاب در طرح شهاب مخفف عبارت شناسایی و هدایت استعدادهای درخشان است افزود: در این طرح قرار است دانش‌آموزان از پایه ۴ دبستان تا دبیرستان و بدون اطلاع خودشان زیر نظرگرفته و استعدادهایشان شناسایی شوند که می تواند پوشش خوبی برای ضعف در مدارس تیزهوشان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش با اشاره به اینکه این طرح با همکاری بنیاد ملی نخبگان برگزار خواهد شد ادامه داد: سال گذشته ناحیه یک شهرکرد به عنوان پایلوت انتخاب شد و امسال منطقه لاران نیز برای اجرای این طرح در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۴:۳۱

27 Dec 2019