۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۲۵۱۲۷
در تاسوعا و عاشورای حسینی؛

برگزاری 60 اجتماع یکپارچه عاشورایی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی، ۶۰ اجتماع یکپارچه عاشورایی در این استان برگزار می‌شود.
برگزاری 60 اجتماع یکپارچه عاشورایی در چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی با بیان اینکه انسجام هیئت های مذهبی در عزاداری با وحدت و همدلی شکل می گیرد گفت: شعار محرم امسال از طرف ستاد ساماندهی شئون فرهنگی « همدلی با حسین(ع)، هم‌زبانی با زینب(س)» انتخاب شده است که ضرورت دارد با توجه به شرایط حساس منطقه، مراسم عزای امام حسین(ع) با شکوهتر برگزار شود.

وی بر ضرورت حضور هرچه بیشتر مردم در این اجتماع تأکید و تصریح کرد: هدف اصلی از برگزاری این مراسم مشارکت همه مردم در عزاداری و نمایش شکوه و عظمت مراسم حضرت سیدالشهدا(ع) است.

اروجی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با توجه به اینکه امسال تاسوعا در روز جمعه واقع شده، اجتماع یکپارچه عزاداران حسینی در روز تاسوعا از ۱۰ صبح در ۲۲ مصلای نماز جمعه در سراسر استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجتماع در مرکز استان و در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور آحاد مردم و هیئت های مذهبی، همزمان با پخش زنده تلویزیونی از شبکه های سراسری و شبکه استانی جهانبین برگزار می‌شود.

اروجی یادآور شد: ۳۸ اجتماع یکپارچه عزاداران حسینی در مراکز شهرستان‌ها، مراکز بخش ها و شهرهای استان همزمان با عاشورا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال، برگزاری اجتماعات یکپارچه در تاسوعا و عاشورای حسینی را یادآور شد و گفت: این باعث افتخار است که مشاهده بشود در یک روز و یک ساعت همه نوکرهای های امام حسین(ع) یک هیئت بشوند و عزاداری کنند و این شکوه و عظمت دارد و دشمند توطئه می‌کند که این اجتماعات برگزار نشود.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۲:۰۷

13 Feb 2020