۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
کد مطلب : ۲۵۰۹۹
مدير كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری:

رشد55درصدي صدور سند مالكيت متقاضيان قانون تعيين تكليف اراضي

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان چهارمحال و بختياري از رشد 39/55 درصدي صدور سند مالكيت متقاضيان قانون تعيين تكليف اراضي و ساختمانهاي فاقد سند رسمي در شش ماهه ابتدايي سال جاري نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.
رشد55درصدي صدور سند مالكيت متقاضيان قانون تعيين تكليف اراضي
به گزارش جهانبین نیوز مدير كل ثبت اسناد و املاك استان چهارمحال و بختياري از رشد ۳۹/۵۵ درصدي صدور سند مالكيت متقاضيان قانون تعيين تكليف اراضي و ساختمانهاي فاقد سند رسمي در شش ماهه ابتدايي سال جاري نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت تا پايان شهريور ماه سه هزار و ۴۱۴ برگ سند كاداستري براي متقاضيان در ۸ واحد ثبتي استان صادر شده است.

"سيد محمود بهرسي"افزود: مجموعا در اين مدت ۱۴هزار و ۶۸۱سند حدنگار براي مردم صادر شده كه با رشد ۲۸/۶ درصدي روبرو بوده ايم و در صدور سند قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن براي شهرهاي زير۲۵ هزار نفر و روستاهاي بالاي ۲۰خانوار نيز خوشبختانه رشد ۵۲/۱۱ درصدي داشته ايم.

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان خاطر نشان كرد: با توجه با اينكه در ادارات ثبت بروجن،لردگان،كوهرنگ،كيار و گندمان پرونده ها به روز رسيدگي مي شوند، ابراز اميدواري كرد تا پايان سال جاري پرونده هاي واحد ثبتي شهركرد وفارسان نيز به روز رسيدگي و به اتمام برسد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۴:۰۲

30 Dec 2019