کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدير كل ثبت اسناد و املاك چهارمحال و بختیاری:

رشد55درصدي صدور سند مالكيت متقاضيان قانون تعيين تكليف اراضي

29 مهر 1394 ساعت 9:23

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان چهارمحال و بختياري از رشد 39/55 درصدي صدور سند مالكيت متقاضيان قانون تعيين تكليف اراضي و ساختمانهاي فاقد سند رسمي در شش ماهه ابتدايي سال جاري نسبت به مشابه سال قبل خبر داد.


به گزارش جهانبین نیوز مدير كل ثبت اسناد و املاك استان چهارمحال و بختياري از رشد ۳۹/۵۵ درصدي صدور سند مالكيت متقاضيان قانون تعيين تكليف اراضي و ساختمانهاي فاقد سند رسمي در شش ماهه ابتدايي سال جاري نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت تا پايان شهريور ماه سه هزار و ۴۱۴ برگ سند كاداستري براي متقاضيان در ۸ واحد ثبتي استان صادر شده است.

"سيد محمود بهرسي"افزود: مجموعا در اين مدت ۱۴هزار و ۶۸۱سند حدنگار براي مردم صادر شده كه با رشد ۲۸/۶ درصدي روبرو بوده ايم و در صدور سند قانون ساماندهي و حمايت از توليد و عرضه مسكن براي شهرهاي زير۲۵ هزار نفر و روستاهاي بالاي ۲۰خانوار نيز خوشبختانه رشد ۵۲/۱۱ درصدي داشته ايم.

مدير كل ثبت اسناد و املاك استان خاطر نشان كرد: با توجه با اينكه در ادارات ثبت بروجن،لردگان،كوهرنگ،كيار و گندمان پرونده ها به روز رسيدگي مي شوند، ابراز اميدواري كرد تا پايان سال جاري پرونده هاي واحد ثبتي شهركرد وفارسان نيز به روز رسيدگي و به اتمام برسد.


انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 25099

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/25099/رشد55درصدي-صدور-سند-مالكيت-متقاضيان-قانون-تعيين-تكليف-اراضي

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir