۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
کد مطلب : ۲۲۵۹۹
امام جمعه بن در سالروز آزاد سازي خرمشهر:

رشد و توسعه کشور در گرو مقاومت و توکل به خدا است نه دوستي با آمريکا

امام جمعه بن گفت: برخي به غلط فکر مي کنند رشد و توسعه کشور در گرو دوستي با آمريکا است در حالي که همانند آزاد سازي خرمهشر؛ مقاومت و توکل به خدا عامل اصلي رشد و توسعه در جامعه است.
رشد و توسعه کشور در گرو مقاومت و توکل به خدا است نه دوستي با آمريکا
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه شهر بن در مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازي خرمشهر گفت: فتح خرمشهر حادثه اي نيست که بتوانيم به سادگي از آن عبور کنيم.

غضنفري تصريح کرد: حوادث خرمشهر در زمان سقوط و آزاد سازي آن سراسر درس ايثار و از خود گذشتگي و بندگي است.

وي تصريح کرد: آزاد سازي خرمشهر مديون شهدايي همانند شهيد محمد جهان آرا است که خود را وقف اسلام نمودند.

غضنفري تاکيد کرد: پس از سقوط خرمشهر هيچ گاه احساس شکست در چهره امام راحل (ره) ديده نشد و هميشه اميد به آزادسازي در بياناتشان موجب ميزد.

وي به فرمايش تاريخي امام راحل (ره) " خرمشهر را خدا آزاد کرد" اشاره کرد و گفت: خدامحوري اصل اساسي در رويکرد امام خميني (ره) بوده و همين عامل موجب پيروزي و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس شد.

غضنفري رشد و توسعه کشور را در گرو مقاومت و توکل به خدا دانست و تصريح کرد: در جامعه فعلي برخي از مزدوران آمريکايي مي ترسند و نگران هستند که مبادا مشکلي پيش بيايد؛ اين در حالي است که مزدوران آمريکايي حتي زماني که در کشور حضور داشتند و بسياري از صنايع و امکانات در اختيار آن ها بود نتوانستند کاري از پيش ببرند.

وي دلبستگي برخي افراد را به مذاکرات امري غلط عنوان کرد و گفت: برخي دل به مذاکرات بستند و هر روز نيز شاهد هستيم اوباما حرفي ديگر مي زند و حتي پاي تعهدات خود نيز نمي مانند.

امام جمعه بن خاطر نشان کرد: اقتضا طبيعت امريکا دشمني عليه ايران و انقلاب اسلامي است و نبايد ما به دشمنان خود اميدوار باشيم.

وي تصريح کرد: محکوم کردن ما به عدم رعايت حقوق بشر در شرايطي است که از کمک هاي بشر دوستانه ما به يمن جلوگيري مي کنند و اين ها همه دليل بر اثبات دشمني آن ها است.

غضنفري گفت: شهدا براي سربلندي و عزت ميهن عزيزمان و حفظ انقلاب اسلامي از خون خود گذشتند و ما نيز بايد امانت داري کرده ودر حفظ و ارتقا انقلاب اسلامي بکوشيم.

وي با اشاره به پروتکل الحاقي از سوي آمريکا گفت: اين پروتکل به معناي اختيار تام در بازرسي و سر کشي از هر منطقه و مکاني از ايران بوده که با تعيين خطوط قرمز از سوي مقام معظم رهبري هيچ گاه محقق نخواهد شد.

امام جمعه بن گفت: تيم مذاکره کننده از سوي ايران مقتدرانه ايستاده اما لازم است مردم نيز هوشيارانه و با پشتيباني از اين تيم زير بار حرف زور نروند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۴۶:۰۳

30 Dec 2019