کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امام جمعه بن در سالروز آزاد سازي خرمشهر:

رشد و توسعه کشور در گرو مقاومت و توکل به خدا است نه دوستي با آمريکا

3 خرداد 1394 ساعت 14:03

امام جمعه بن گفت: برخي به غلط فکر مي کنند رشد و توسعه کشور در گرو دوستي با آمريکا است در حالي که همانند آزاد سازي خرمهشر؛ مقاومت و توکل به خدا عامل اصلي رشد و توسعه در جامعه است.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سيد محمد تقي غضنفري امام جمعه شهر بن در مراسم بزرگداشت سالروز آزاد سازي خرمشهر گفت: فتح خرمشهر حادثه اي نيست که بتوانيم به سادگي از آن عبور کنيم.

غضنفري تصريح کرد: حوادث خرمشهر در زمان سقوط و آزاد سازي آن سراسر درس ايثار و از خود گذشتگي و بندگي است.

وي تصريح کرد: آزاد سازي خرمشهر مديون شهدايي همانند شهيد محمد جهان آرا است که خود را وقف اسلام نمودند.

غضنفري تاکيد کرد: پس از سقوط خرمشهر هيچ گاه احساس شکست در چهره امام راحل (ره) ديده نشد و هميشه اميد به آزادسازي در بياناتشان موجب ميزد.

وي به فرمايش تاريخي امام راحل (ره) " خرمشهر را خدا آزاد کرد" اشاره کرد و گفت: خدامحوري اصل اساسي در رويکرد امام خميني (ره) بوده و همين عامل موجب پيروزي و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس شد.

غضنفري رشد و توسعه کشور را در گرو مقاومت و توکل به خدا دانست و تصريح کرد: در جامعه فعلي برخي از مزدوران آمريکايي مي ترسند و نگران هستند که مبادا مشکلي پيش بيايد؛ اين در حالي است که مزدوران آمريکايي حتي زماني که در کشور حضور داشتند و بسياري از صنايع و امکانات در اختيار آن ها بود نتوانستند کاري از پيش ببرند.

وي دلبستگي برخي افراد را به مذاکرات امري غلط عنوان کرد و گفت: برخي دل به مذاکرات بستند و هر روز نيز شاهد هستيم اوباما حرفي ديگر مي زند و حتي پاي تعهدات خود نيز نمي مانند.

امام جمعه بن خاطر نشان کرد: اقتضا طبيعت امريکا دشمني عليه ايران و انقلاب اسلامي است و نبايد ما به دشمنان خود اميدوار باشيم.

وي تصريح کرد: محکوم کردن ما به عدم رعايت حقوق بشر در شرايطي است که از کمک هاي بشر دوستانه ما به يمن جلوگيري مي کنند و اين ها همه دليل بر اثبات دشمني آن ها است.

غضنفري گفت: شهدا براي سربلندي و عزت ميهن عزيزمان و حفظ انقلاب اسلامي از خون خود گذشتند و ما نيز بايد امانت داري کرده ودر حفظ و ارتقا انقلاب اسلامي بکوشيم.

وي با اشاره به پروتکل الحاقي از سوي آمريکا گفت: اين پروتکل به معناي اختيار تام در بازرسي و سر کشي از هر منطقه و مکاني از ايران بوده که با تعيين خطوط قرمز از سوي مقام معظم رهبري هيچ گاه محقق نخواهد شد.

امام جمعه بن گفت: تيم مذاکره کننده از سوي ايران مقتدرانه ايستاده اما لازم است مردم نيز هوشيارانه و با پشتيباني از اين تيم زير بار حرف زور نروند.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز


کد مطلب: 22599

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22599/رشد-توسعه-کشور-گرو-مقاومت-توکل-خدا-نه-دوستي-آمريکا

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir