۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۲۲۵۰۶
نماينده ولي فقيه در استان

خادمان مساجد جايگاه ويژه اي نزد خداوند دارند

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مسجد ارزشمند ترين مکان براي انسان است، گفت: خداوند به برکت مسجد انسان را بر کرسي هدايت مي نشاند.
خادمان مساجد جايگاه ويژه اي نزد خداوند دارند
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، نماينده ولي فقيه در استان اظهار کرد: در نشست هم انديشي دست اندر کاران مساجد و ائمه جماعات که با حضور اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در حسينه محمد رسول الله (صلي الله عليه و آله و سلم) شهرستان کوهرنگ برگزار مي شود شرکت کرديم.

وي به روزهاي پاياني ماه رجب و فرارسيدن ماه شعبان اشاره کرد و گفت: درک اين ماه هاي مبارک کار آساني نيست چراکه انسان ظاهر بين است و باطن ها را نمي تواند به درستي درک کند.
 
حجت الاسلام محمد علي نکونام، با بيان اينکه خادمان مسجد ارزش بالاي نزد خداوند دارند، افزود: خادمان مساجد جايگاه ويژه اي نزد خداوند دارند چراکه مسجد جايگاه پاکيزگي ها است.

 امام جمعه شهرکرد، مسجد را ارزشمند ترين مکان براي انسان دانست و با بيان اينکه کار مسجدي کردن ايمان انسان را نسبت خداي متعال دوچندان مي کند، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري فرصت بسيار خوبي براي جذب جوانان به مساجد است.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري به وجود کانون هاي فرهنگي هنري در مساجد اشاره و تصريح کرد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فرصت بسيار خوبي براي جذب جوانان به مساجد است و لذا کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با ارائه کلاس ها و برنامه هاي ويژه جوان و نوجوان را به سمت مسجد سوق دهند.
 
وي گفت: رفت و آمد به مسجد باعث به وجود آمدن يک ايمان قوي از طرف خداي تبارک و تعالي مي شود.
 
حجت الاسلام نکونام با بيان اينکه انسان به برکت مسجد يک دانشمند ديني مي شود، گفت: دانشمند ديني راه معراج و راه رفتن به آسمان ها را مي آموزد.
 
وي خاطرنشان کرد: شيطان با راه هاي متفاوتي که براي انسان به کار مي برد درصدد گمراه کردن انسان است لذا اگر انسان رحمت الهي داشته باشد و در مسج رفت آمد کند شيطان نمي تواند به او نزديک شود.
 
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در پايان با بيان اينکه مسجد ارزشمند ترين مکان براي انسان است، گفت: خداوند به برکت مسجد انسان را بر کرسي هدايت مي نشاند.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۰:۳۷

27 Dec 2019