کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماينده ولي فقيه در استان

خادمان مساجد جايگاه ويژه اي نزد خداوند دارند

29 ارديبهشت 1394 ساعت 15:23

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مسجد ارزشمند ترين مکان براي انسان است، گفت: خداوند به برکت مسجد انسان را بر کرسي هدايت مي نشاند.


به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، نماينده ولي فقيه در استان اظهار کرد: در نشست هم انديشي دست اندر کاران مساجد و ائمه جماعات که با حضور اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در حسينه محمد رسول الله (صلي الله عليه و آله و سلم) شهرستان کوهرنگ برگزار مي شود شرکت کرديم.

وي به روزهاي پاياني ماه رجب و فرارسيدن ماه شعبان اشاره کرد و گفت: درک اين ماه هاي مبارک کار آساني نيست چراکه انسان ظاهر بين است و باطن ها را نمي تواند به درستي درک کند.
 
حجت الاسلام محمد علي نکونام، با بيان اينکه خادمان مسجد ارزش بالاي نزد خداوند دارند، افزود: خادمان مساجد جايگاه ويژه اي نزد خداوند دارند چراکه مسجد جايگاه پاکيزگي ها است.

 امام جمعه شهرکرد، مسجد را ارزشمند ترين مکان براي انسان دانست و با بيان اينکه کار مسجدي کردن ايمان انسان را نسبت خداي متعال دوچندان مي کند، گفت: کانون هاي فرهنگي هنري فرصت بسيار خوبي براي جذب جوانان به مساجد است.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري به وجود کانون هاي فرهنگي هنري در مساجد اشاره و تصريح کرد: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد فرصت بسيار خوبي براي جذب جوانان به مساجد است و لذا کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با ارائه کلاس ها و برنامه هاي ويژه جوان و نوجوان را به سمت مسجد سوق دهند.
 
وي گفت: رفت و آمد به مسجد باعث به وجود آمدن يک ايمان قوي از طرف خداي تبارک و تعالي مي شود.
 
حجت الاسلام نکونام با بيان اينکه انسان به برکت مسجد يک دانشمند ديني مي شود، گفت: دانشمند ديني راه معراج و راه رفتن به آسمان ها را مي آموزد.
 
وي خاطرنشان کرد: شيطان با راه هاي متفاوتي که براي انسان به کار مي برد درصدد گمراه کردن انسان است لذا اگر انسان رحمت الهي داشته باشد و در مسج رفت آمد کند شيطان نمي تواند به او نزديک شود.
 
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري در پايان با بيان اينکه مسجد ارزشمند ترين مکان براي انسان است، گفت: خداوند به برکت مسجد انسان را بر کرسي هدايت مي نشاند.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک


کد مطلب: 22506

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22506/خادمان-مساجد-جايگاه-ويژه-نزد-خداوند

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir