۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
کد مطلب : ۲۲۴۹۶
عضو شوراي اسلامي شهر اردل:

تکيه بر توليد ملي باعث شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود

تکيه بر توليد ملي تنها راهکار رفع مشکل اقتصادي کشور و باعث شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود.
تکيه بر توليد ملي باعث شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه عباس خليلي اردلي عضور شوراي اسلامي شهر اردل اظهار داشت: امروز شاهد آن هستيم که بيشترين کالاي بازار ايران خارجي است و به توليد ملي خودمان کمتر اهميت داده مي شود که اين امر موجب ضعيف شدن اقتصاد کشور و بيکاري جوانان شده و براي رفع اين مشکل اساسي مي بايست اقتصاد مقاومتي در جامعه نهادينه شود.

خليلي با اشاره به اينکه حمايت از توليد ملي با هدف افزايش توان رقابتي و صادرات محصول از مهمترين ابعاد الگوي اقتصاد مقاومتي است، افزود: اين موضوع ضمن افزايش قدرت دفاعي و پدافندي نظام، باعث تسريع رشد و پيشرفت کشور و ايجاد اشتغال پايدار مي ‌شود.

وي افزود: رهبر انقلاب اسلامي کليد حل مشکلات اقتصادي مردم و معضلات جامعه کارگري را تقويت و رونق توليد داخلي بيان کردند و مي بايست مسئولان اجرايي باید در اين راستا گام برداشته تا اقتصاد کشور شکوفا و مشکل بيکاري جوانان حل شود.

خليلي با بيان اينکه تکيه بر توليد ملي باعث شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود گفت : تحريم هاي اقتصادي دشمن تنها با اقتصاد مقاومتي در هم مي شکند و بايد آحاد مردم در اين زمينه به فرمان رهبري لبيک گفته و خود را توانمند کنند.

اين عضو شورا با اشاره به مذاکرات هسته اي ايران با کشورهاي ۱+۵گفت: در اين زمينه خطوط قرمزها را مقام معظم رهبري ترسيم کرده اند ، در مذاکرات عزت و اقتدار اين ملت بايد حفظ شود و مذاکراه کنندگان بايد هوشيار باشند زيرا دشمن با حقوق اساسي ما مخالف است و تحمل قدرت و اقتدار ما را ندارد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۴۱:۱۶

9 Feb 2020