کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عضو شوراي اسلامي شهر اردل:

تکيه بر توليد ملي باعث شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود

29 ارديبهشت 1394 ساعت 12:03

تکيه بر توليد ملي تنها راهکار رفع مشکل اقتصادي کشور و باعث شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود.


به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه عباس خليلي اردلي عضور شوراي اسلامي شهر اردل اظهار داشت: امروز شاهد آن هستيم که بيشترين کالاي بازار ايران خارجي است و به توليد ملي خودمان کمتر اهميت داده مي شود که اين امر موجب ضعيف شدن اقتصاد کشور و بيکاري جوانان شده و براي رفع اين مشکل اساسي مي بايست اقتصاد مقاومتي در جامعه نهادينه شود.

خليلي با اشاره به اينکه حمايت از توليد ملي با هدف افزايش توان رقابتي و صادرات محصول از مهمترين ابعاد الگوي اقتصاد مقاومتي است، افزود: اين موضوع ضمن افزايش قدرت دفاعي و پدافندي نظام، باعث تسريع رشد و پيشرفت کشور و ايجاد اشتغال پايدار مي ‌شود.

وي افزود: رهبر انقلاب اسلامي کليد حل مشکلات اقتصادي مردم و معضلات جامعه کارگري را تقويت و رونق توليد داخلي بيان کردند و مي بايست مسئولان اجرايي باید در اين راستا گام برداشته تا اقتصاد کشور شکوفا و مشکل بيکاري جوانان حل شود.

خليلي با بيان اينکه تکيه بر توليد ملي باعث شکست تحريم هاي ظالمانه دشمنان مي شود گفت : تحريم هاي اقتصادي دشمن تنها با اقتصاد مقاومتي در هم مي شکند و بايد آحاد مردم در اين زمينه به فرمان رهبري لبيک گفته و خود را توانمند کنند.

اين عضو شورا با اشاره به مذاکرات هسته اي ايران با کشورهاي ۱+۵گفت: در اين زمينه خطوط قرمزها را مقام معظم رهبري ترسيم کرده اند ، در مذاکرات عزت و اقتدار اين ملت بايد حفظ شود و مذاکراه کنندگان بايد هوشيار باشند زيرا دشمن با حقوق اساسي ما مخالف است و تحمل قدرت و اقتدار ما را ندارد.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه


کد مطلب: 22496

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/22496/تکيه-توليد-ملي-باعث-شکست-تحريم-هاي-ظالمانه-دشمنان-مي-شود

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir