۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۲۲۵۶
کارگردان فيلم خداحافظ رفيق:

بهزاد بهزادپور: از صدقه سر شهداست که 5+1 به دنبال مذاکره با ايران هستند

بهزاد بهزادپور گفت: از صدقه سر اين شهدا ست که 5+1 به دنبال مذاکره با ايران هستند و حواسمان باشد که نمايندگان خوبي براي اين شهدا و اين ملت باشيم.
بهزاد بهزادپور: از صدقه سر شهداست که 5+1 به دنبال مذاکره با ايران هستند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، بهزاد بهزادپور در اجلاسيه ۷۲ شهيد دانشجوي استان گفت: الان ده سال است که در هيچ جلسه اي صحبت نکردم و الان مي خواهم در رابطه با دروغ هايي که از دفاع مقدس گفته شده است پرده بردارم و آن اين است که برخي جنگ و دفاع مقدس را مترادف با غم و غصه و بدبختي دانسته اند.

وي گفت: اولين حربه براي غلبه بر فرهنگ بيگانه، مسخره و تحقير کردن است. يکي از دروغ ها اين بوده است که در زمان جنگ اصلا اين طور نبود که رزمنده ها به خاطر وطن و خاک، در ميدان نبرد حضور داشته باشند.

کارگردان فيلم خداحافظ رفيق گفت: بچه هاي زمان جنگ کشورمان، شبيه جنگجوهاي ديگر کشورها نبودند، چرا که در آن صورت همه جنگجوها شهيد محسوب مي شوند. رزمنده هاي ما حرفشان اين بود که ظلم بد و ناپسند است، اگر به مردم کشورم بخواهيد حمله مي کنيد، محکم مي ايستم و اگر به ديگر مظلومان عالم هم بخواهيد ظلم کنيد، باز هم با قدرت مي ايستم و از اينروست که شهيد دکتر چمران، به لبنان مي رود. رزمنده هاي دفاع مقدس، دلشان براي هر مظلومي مي تپيد.

وي با بيان اينکه وضع اقتصادي کشور، به دليل ايستادگي ملت در برابر ظلم است گفت: براي اينکه اين فرهنگ از بين برود، از مسخره کردن و تحقير کردن استفاده مي کنند تا آن گاه شال غيرت را کنار بگذاري، کمربند فرانسوي ببندي، کت ايتاليايي بپوشي و باعث شوي که غربي ها پولدار شوند.

کارگردان شب آفتابي در ادامه افزود: در زمان جنگ، رفيقم با گلوله مستقيم توپ شهيد شد، خونش به بدنم که کنارش بودم، پاشيد، با تمام وجود، خون گرم رفيقم ، تمام بدنم را فراگرفت.

بهزادپور گفت: همان طور که خدا، خداي همه بشريت است و پيامبر گرامي اسلام، پيامبر همه انسان ها، شهداي ما هم به تاسي از آنان اعلام کردند که ما هم فدائي همه مظلومان عالم هستيم و اجازه نمي دهيم که غرب به آنان ظلم کند.

خالق خداحافظ رفيق در ادامه افزود: قهرمانان واقعي جنگ ما، زنان بودند که شوهران و فرزندانشان را روانه جنگ مي کردند و از انان دل مي کندند و بعد از شهادت انان، تاکنون با همه مشکلات ، بي محلي ها، فراموشي ها، و بي کسي ها باقي ماندند.

بهزادپور با بيان اينکه جنگ ما، حاوي زيبا ترين ها بود، و رزمنده هاي ما به دليل آن که به خاطر منافع شخصي به جبهه ها نيامده بودند، مستجاب الدعوه بودند افزود: الان هم خوب متوجه باشيم که ، از صدقه سر اين شهدا ست که ۵+۱ به دنبال مذاکره با ايران هستند و حواسمان باشد که نمايندگان خوبي براي اين شهدا و اين ملت باشيم.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۲:۰۲

30 Dec 2019