۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۱۹۴۱۲
بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علمی و کاربردی استان به مناسبت روز دانشجو:

دانشجوي با بصيرت مي داند ديپلماسي به سبک آمريکايي دروغي بيش نيست

دانشجوي با بصيرت مي داند ديپلماسي به سبک آمريکايي دروغي بيش نيست و سبوعيت نظام سلطه برهمگان روشن است.
دانشجوي با بصيرت مي داند ديپلماسي به سبک آمريکايي دروغي بيش نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر بسیج دانشجویی دانشگاه های علمی کاربردی استان دربیانیه ای آورده است:

بسم الله الرحمن الرحيم
((وقايع آن روز چنان در نظرم مجسم است که گويي همه را به چشم مي بينم، صداي رگبار مسلسل در گوشم طنين مي اندازد، سکوت موحش بعد از رگبار، بدنم را مي لرزاند، آه بلند و ناله جانگداز مجروحين را در ميان اين سکوت دردناک مي شنوم. دانشکده فني خون آلود را در آن روز و روزهاي بعد به راي العين مي بينم))

واين چنين شد که:

حادثه ۱۶ آذر ۱۳۳۲، بعنوان يک نماد براي جنبش دانشجويي ودانشگاه شد نمادي که در آن مفاهيم بلندي چون استکبار ستيزي حضور فعلانه دانشگاه و... به تابلوي هميشگي در جلو ي چشم دانشگاه و دانشگاهيان تبديل شد.

۱۶ آذر يادآور مقطعي از تاريخ مبارزات ملت ايران عليه سياست هاي مداخله جويانه آمريکا و ازسوي ديگر هويت بخش چنبش دانشجويي شد و در شصدو يکمين بهاردانشجويي باز هم ميگويد دانشجو افسر هميشه بيداري است که را ه شهداي دانشجوهمچون مصطفي بزرگ نيا ،مهدي شريعت رضوي ، احمد قندچي را چراغ راه خودقرار داده است هنوز هم راه ما همان خط امام است و خط امام خط باور به خداست.

در اين بيانيه آمده است: تحولات سياسي منطقه بايد بر هوشياري جوان دانشجوبيافزايد چرا که ((دانشجويي که اصلا نفهمد در دنيا چه مي گذرد مرد زمان خودش نيست .دانشجو بايد احساس سياسي ،درک سياسي وتحليل سياسي داشته باشد. ))

اين بيانيه تاکيد دارد: دانشجوي با بصيرت ميداند ديپلماسي به سبک آمريکايي دروغي بيش نيست و سبوعيت نظام سلطه برهمگان روشن است.انقلاب اسلامي ايران و الگوي مردم مقاوم ايراني امروزبازيگر اصلي تحولات خاورميانه وجهان اسلام است وغرب و رژيم صهيونيستي رادر چالش وشکست بزرگي قرار داده اند.

دانشجويان بسيجي دانشگاه علمي کاربردي استان در اين بيانيه گفتند: سياستهاي شوم شيطان بزرگ بروجدانهاي بيدار بشريت پوشيده نيست لذا مي با يست بنابرسفارش امام (ره) : (( نگذاريد پيشکسوتان شهادت وخون در پيچ وخم زندگي روزه مره خود به فراموشي سپرده شوند.))

اينک که درآستانه فرارسيدن روز دانشجو قرار داريم بسيج دانشجويي دانشگاه جامع علمي کاربردي استان چهارمحال وبختياري با ديگر با فرامين مقام معظم رهبري تجديد پيمان کرده و ضمن گرامي داشتن روزدانشجو اين روز را خدمت جامه ي دانشگاهي تبريک عرض نموده و انزجار خود را از سياست هاي سياه کاخ سفيد ورژيم غاصب صهيونيستي و حاميان تروريست در جهان اعلام کرده و با شهيدان عهد ميبنديم که بر طاغوت زمان خواهيم تاخت تا پرچم اسلام را بر بلنداي عالم به اهتزاز در آوريم .
انشاالله
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۲۵:۲۹

2 Jan 2020