۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۱۹۴۰۸
مسئول تامين اجتماعي شهرستان سامان خبر داد:

عبور ممنوع قالي بافان و کارگران ساختماني ساماني از بيمه

بيمه قالي بافي و کارگران ساختماني راکد شد.
عبور ممنوع قالي بافان و کارگران ساختماني ساماني از بيمه
به گزارش جهانبین نیوز فرهاد احمدزاده مسئول تامين اجتماعي سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما ، در پيگيري هايي درباره تاسيس درمانگاه تامين اجتماعي در شهرستان سامان گفت: در ارسال چندين ساله مکاتبات به دفتر رياست جمهوري ،استانداري و تامين اجتماعي کشور تا کنون نتيجه اي مطلوب حاصل نشده است.

احمدزاده افزود: شهرستان سامان با وجود داشتن ۲۶ روستا و داشتن جمعيتي بالغ بر ۱۴هزار در شهرستان سامان علت را کم بودن آمار مي دانند در صورتي که تعداد بيمه شده اصلي در شهرستان سامان را ۷هزار بيمه شده بدون احتساب خانواده هاي بيمه شدگان معرفي شده است.

وي افزود :تعداد زيادي از مردم شهرستان سامان به علت داشتن شغل هايي مثال بنايي و کارگر ساختمان در بيرون از استان به فعاليت مشغول اند که خانواده هاي اين افراد در شهرستان سامان زندگي مي کنند و امار را براي بيمه تامين اجتماعي بالا مي برند.

اين در حالي است که تعداد بيمه شدگان کارگر ساختماني بيش از ۷۵۰نفر است و متقاضيان جديد بيمه کارگري بيش از ۸۰۰نفر در نوبت اند.

وي تعداد قالي بافان بيمه شده را ۱۹۹۰ و متقاضيان مراجعه کننده را در هر روز بيش از ۱۰نفر اعلام کرد.
وي با ارائه اين آمار هزينه اي که بيمه شدگان براي بيمه پرداخت مي کنند را يک سوم دانست که دو سوم ديگر را دولت پرداخت مي کند.

وي در پايان گفت :در حال حاضر سهميه بيمه شدگان قالي بافي و کارگران ساختماني قطع شده است و اجازه ثبت نام جديد در اين دو شغل را نداريم.


انتهاي خبر1020ج /۶۰۰س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۰۶:۰۰

1 Jan 2020