۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد مطلب : ۱۹۳۹۷
کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل:

دانشجو يعني عدالت خواهي، دانش محوري و پشتوانه ولايت فقيه بودن

سيد اصغر حسيني اردلي: دانشجو يعني عدالت خواهي،دانش محوري،عينيت ، بصيرت به آرمانهاي بلند امام خميني(ره) و انقلاب و پشتوانه ولايت فقيه بودن است.
دانشجو يعني عدالت خواهي، دانش محوري و پشتوانه ولايت فقيه بودن
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با تبريک فرا رسيدن روز دانشجو گفت: اين حرکت دانشجويان در ۱۶ آذر سرآغازي براي مبارزات انقلابي مردم بود که تا بهمن ۵۷ ادامه پيدا کرد.

حسيني افزود: اين حرکت دانشجويي و انقلابي به مانند ضربه مهلکي بر پيکره استبداد داخلي و استعمار خارجي در آن برهه از زمان بود و امروز اگر دانشجويان ما مصمم به ادامه استکبارستيزي هستند بايد اين راه را سرمشق و الگوي حرکت‌هاي دانشجويي قرار دهند.

وي گفت:از ابتداي انقلاب اسلامي تاکنون دانشجويان با فتح قله هاي علمي و فرهنگي و حضور در صحنه هاي دفاع از ارزش هاي اسلامي کارنامه موفقي از خود ارائه کرده اند.

اين کارشناس فرهنگي افزود:انقلاب اسلامي نهضت بزرگي در راستاي احياي تمدن اسلامي است که براي شکل گيري آن دانشجويان و دانش آموزان نقش ارزشمندي داشته اند.

حسيني افزود:به دليل نقش محوري دانشجويان در ميادين دفاع از اسلام و انقلاب، دشمنان به روش هاي گوناگون قصد آسيب به جوانان را دارند که همواره به دليل هوشياري اين قشر دشمن ناکام مانده است.

کار شناس فرهنگي تبليغات اسلامي اردل در پايان بصيرت دانشجويي را رمز موفقيت آنان دانست و افزود:بيداري دانشجويان در برابر آسيب هاي دشمن،گامي براي رسيدن به قله هاي پيروزي است.

انتهاي پيام1010ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۷:۱۱

16 Jan 2020