۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۱۹۳۳۷

اعزام بیش از ۲۵۰۰ نفر زائر از چهارمحال و بختیاری برای زیارت اربعین

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از حضور بیش از ۲۵۰۰ نفر زائر از استان برای زیارت اربعین در کربلا خبر داد.
اعزام بیش از ۲۵۰۰ نفر زائر از چهارمحال و بختیاری برای زیارت اربعین

به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی با هدف برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسبت های دهه پایانی ماه صفر و بررسی نقاط ضعف و قوت دهه اول محرم برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: باید برای باشکوه برگزار شدن مناسبت های مذهبی برنامه ریزی کرد.

حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی با بیان اینکه در این نشست نقاط ضعف و قوت دهه نخست محرم بررسی شد گفت: در مراسم عزاداری آسیب هایی وجودی دارد که با هماهنگی و ورود دستگاه های دولتی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اعزام خیل مشتاقان امام حسین برای زیارت در روز اربعین گفت: زیارت اربعین مانور بی نظیری است که برای جهان تشیع اتفاق می افتد.

اروجی گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر از زائرین از طریق دفاتر زیارتی حج و زیارت ویزا گرفته اند و پیش بینی می‌شود بیش ۲۵۰۰ نفر از استان در روز ارعین در کربلا حضور داشته باشند.

وی با اشاره به حضور کاروان پیاده انصارالحسین(ع) مشهد در شهرستان های بروجن و لردگان خواستار استقبال و بدرقه مردمی از زائران پیاده کربلا شد.

حجت‌الاسلام محسن غلامیان، مدیر کل اوقاف و امور خیریه نیز در این نشست گفت: مراسم قرائت زیارت اربعین در امامزاده دوخاتون شهرکرد، امامزاده حمزه علی(ع) بلداجی و امامزاده منجر مویی لردگان برگزار می‌شود.

گفتنی است هفتمین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی چهارمحال و بختیاری روز سه شنبه یازدهم آذر۹۳ برگزار شد.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۴:۲۳

4 Jan 2020